Aantal berichten voorpagina nieuws

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Aantal berichten voorpagina nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 09:47

Ik zet constant vraagtekens bij de hoeveelheid berichten die verschijnen op de voorpagina, en dan ook nog een bij de inhoud hiervan.
Is het nieuwsteam nu niet iets te overijverig bezig, neem nu het topic dat over de 28 jarige shet met veulen gaan, is dit echt noemenswaardig en zo ja dan ook voor op de voorpagina?

Voor mijn gevoel daalt het ''niveau'' op deze manier van de nieuwsberichten, zelf kijk ik er ook steeds minder tussen doordat er ook ''onzin'' tussen staat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Aantal berichten voorpagina nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 09:59

Dat topic had idd ook op ON kunnen staan ja. Dat ben ik met je eens Lachen Dat was verkeerd geplaatst.
Bloos Mijn fout dus.
Het is inmiddels dan ook alsnog verplaatst naar ON.

Maar voor de rest? Neuh, het wordt allemaal relatief goed bekeken en op gereageerd Lachen
De hoeveelheid valt juist erg mee.
Er is onlangs een enquete geweest. Heb je die ingevuld?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 10:06

Enquete? Waar heeft die gestaan dan?

Het viel mij gewoon op dat op sommige berichten gewoon geen tot zeer weinig reacties kwamen en dat dit meestal van te voren aan het onderwerp wel te zien is i.m.o.
Zelf vind ik de lijst met berichten alleen maar langer en langer worden en persoonlijk vind ik dat jammer, kan natuurlijk goed zijn dat andere mensen het juist wel leuk vinden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:08

Die heeft volgens mij bovenaan het nieuws op de voorpagina gestaan. (Ik denk dat hij nu weg is)
Daar heb je gelijk in hoor Ja Maar er zijn ook zoveel verschillende onderwerpen met betrekking tot paarden Lachen
Wat zou jij juist verbeterd willen zien dan? Lachen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:53

stiekum moet ik een beetje lachen om dit bericht Haha! (niet verkeerd bedoeld, trouwens) Het aantal berichten op vn is nl. al héél veel gedaald. Niet zo lang geleden was er al een topic hierover op FZ, er is toen al gemeld dat er een enquete aankwam. (die toch een tijd heeft gestaan op vn en onder de banner in het rood) en achter de schermen zijn er een aantal punten besproken over 'vaste' richtlijnen die er voor zorgen dat een topic op VN of ON komt.
En tevens kom je dan weer in die visuele cirkel terecht: Wat is nieuws? Wat de een nieuws vindt, vindt de andere weer geen nieuws.
Ik ben het met je eens dat sommige topic's ook op ON hadden gekund, maar er zijn ook mensen die vinden dat een ON- topic wel op VN had gekund Haha!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:32

Nijn, allereerst: heel fijn dat je meedenkt en dit topic hebt geopend. Ik stel het altijd wel op prijs wanneer er actief meegedaan wordt!
(wellicht is het een leuk idee dat jij ook nieuwsitems gaat plaatsen op ON die eventueel op VN zouden kunnen Ja )

Maar dat terzijde.

Sammie en Cayenne haalden het al aan inderdaad. Er is een enquete geweest en sindsdien is er qua beleid al een stuk veranderd omtrent die nieuwsberichten. Ook de hoeveelheid is minder.
Wat de één wil lezen, interesseert de ander weer helemaal niks.

Zo lees ik het liefst wat over fokkerij, keuringen, nieuws van bokkers en regelgeving.. terwijl jij misschien wel in iets anders geinteresseerd bent.

Het lijkt me moeilijk om het zo voor elkaar te krijgen dat iedereen tevreden is.

Misschien is een ratingsysteem per nieuwsbericht een optie? Haha!