Als ik een item verkocht heb via EA dan kan ik twee dingen doen om het topic op slot te zetten:
Een berichtje typen dat ie op slot kan. Een tem doen.
Ik denk dat een tem sneller gaat, alleen mis ik bij de tem-opties dat je kunt aanklikken: 'item verkocht dus mag op slot' of zoiets.
Nu kies ik altijd de bovenste optie (iets van 'kan niet onderverdeeld worden in een van de categorieen') en typ in het veldje dat het topic op slot mag.
Is het geen optie om bij tem-mogelijkheden ook de 'verkocht dus op slot' erbij te zetten?
Denk niet dat 'ie er nog komt; ze zijn toch bezig met een nieuwe EA. En daarnaast: wat is de moeite om even "anders" of "overig" ofzo aan te klikken en dan te typen "kan op slot, is verkocht"?
We kiezen er bij de tem opties voor om maar een handvol opties te hebben zodat mensen niet lang hoeven te zoeken naar de juiste opties. Het op slot zetten van een EA topic komt relatief niet zo heel vaak voor, het is dan handiger om gebruik te maken van de 'overige' optie, dan om er een eigen optie voor te maken.
Dat zou je denken Slotty Maar dat is een tijd al zo geweest op Bokt, en dat is weer teruggedraaid omdat het juist meer werk opleverde. Mensen gebruikte de optie vaak om een topic te sluiten als er één of twee artikelen verkocht waren, en dan een nieuw topic te openen met de rest van de artikelen. Dat is niet de bedoeling omdat je maar eens in de drie weken dezelfde artikelen mag aanbieden op EA - om te zorgen dat iedereen evenveel aandacht krijgt voor zijn advertentie.