Tjah, zo krijg ik natuurlijk nooit bokt-aanzien ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Tjah, zo krijg ik natuurlijk nooit bokt-aanzien ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 21:08

Oke ten 1e... de topic titel moet je met een korreltje zout nemen en ik bedoel het sarcastisch, omdat er wel eens gezegd wordt dat je pas aanzien op bokt krijgt als je een hoog berichten aantal hebt.Tong uitsteken

Maar goed, ik dacht al een tijdje dat er iets aan mijn berichtenteller niet klopte, maar toen ik laatst weer twijfelde besloot ik het zeker te willen weten en ben er op gaan letten.
Ik heb het over de teller die je geplaatste berichten/reacties telt/bijhoud, volgens mij ligt die functie er soms uit, tenminste bij mij wel.
Het komt vooral de laatste tijd voor dat ik bijv op 1314 reacties sta, dan reageer ik ergens maar dan blijft het aantal op 1314.
Ook als ik meerdere reacties bij verschillende topic's plaats worden die soms niet meegeteld dus zo blijft mijn aantal geplaatste berichten lager dan het daadwerkelijk is No Cheer Nou en zoals ik al zei.... zo krijg ik natuurlijk nóóit aanzien omdat ik een laag/lager berichten aantal heb dan de gemiddelde bokker Verdrietig

Slotty

Re: Tjah, zo krijg ik nooit bokt-aanzien ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:09

maare, het heeft er ook mee te maken wáár je plaatst Knipoog

Tellie

Re: Tjah, zo krijg ik nooit bokt-aanzien ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:10

Er zijn fora waar er geen berichten worden bijgeschreven. Weet je zeker dat je niet fanatiek in de verkeerde fora aan het posten bent? Sigaar

Uthrick

Re: Tjah, zo krijg ik natuurlijk nooit bokt-aanzien ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 21:10

Oh ja???? Dat wist ik dus niet Blond Explain please?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:11

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:15

ja bij mij ben je dus in achting flink gedaald aangezien je dit niet wist. Mag ik je wat vragen, ben je Blond

Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:16

Laat ik je uit de waan helpen, de hoeveelheid berichten geven je geen aanzien, wel de inhoudt er van. Ik ken je wel, dus wees gerust.

Ik ken er zat die hebben giga veel berichten, nietszeggende berichten, niks geen bokker met aanzien. Maar ik ken ook boktnamen die ik, helaas, maar weinig tegen kom, maar wel indruk hebben gemaakt met hun berichten omdat ze zinnige dingen zeggen en een schrijfstijl hebben die prettig leest.

Maar wel vreemd dat de berichtenteller het niet doet, moet je eerlijk zeggen, let daar nooit op en kijk nooit of bokkers veel berichten hebben waardoor ze bij mij aanzien hebben.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 21:30

IndianLady schreef:
ja bij mij ben je dus in achting flink gedaald aangezien je dit niet wist. Mag ik je wat vragen, ben je Blond

Tong uitsteken

Nee, ik heb levendig bruin krullend haar ( Ik moest spontaan aan de andrelon shampoo denken Clown )
Maar goed, Russel kent mij gelukkig wel van bokt en met de hoop dat ik dan bij haar wel een beetje aanzien heb verdiend door mijn berichten hier op bokt, denk ik niet dat ik er van wakker lig dat jij mij voor een blondje aanziet.

Gosh... ik moet alleen niet te veel/vaak gaan posten na een drukke stress week zoals nu, want dan komt er zoals ik nu blijkt niet zo veel zinnigs uit en dan daal ik helemaal in aanzien Knipoog

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:36

het verbaasd mij toch altijd weer hoe mensen bezig zijn met hoe een ander over hun denkt, of vooral hoe ze over zichzelf denken, wat jammer, ik vind dat namelijk helemaal niet nodig.

am13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:44

Ha vind het woord 'aanzien' wel mooi gekozen! Denk dat je dit topic wel een beetje met een korreltje zout moet lezen....

Waar ik wel een beetje van baal is dat je 25 RELEVANTE topics geopend moet hebben voordat je aan andere fora deel mag nemen.
Gezien de enorme hoeveelheid reeds geopende topics op de diverse fora wordt het wel heel moeilijk om op 25 te komen zonder allerlei reeds bestaande onderwerpen op te rakelen in een nieuw topic, of onzin-topics te openen, wat ik dus weiger.
Gevolg; ik zit al tijden op bokt maar omdat ik graag alleen deelneem aan discussies in imo zinnige topics over onderwerpen die mij echt interesseren, zal ik die 25 wel nooit gaan halen, of wellicht ergens in het jaar 2020....?
Ik kan me zo voorstellen dat deze regel stamt uit een tijdperk waarin Bokt nog jong was en er nog niet zoveel varieteiten in discussies liepen, maar naar mijn mening werkt deze regeling nu met name het openen van onzinnige 'opvul-topics' in de hand.

Gevolg: ik kan bijvoorbeeld als ervaren fysio nu niet deelnemen aan topics over medische vragen terwijl ik op dat gebied toch echt wel zinnig advies kan geven.

Edit: ook ik ben niet blond, maar zag naar aanleiding van dit (off-topic Bloos) bericht dat je je ergens moest aanmelden om in andere fora te posten en dat kan ik nu! Ha!
Het blijft een hele wetenschap, dat Bokt!
Laatst bijgewerkt door am13 op 16-05-08 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:52

O jee, kom ik aankakken met mijn nog geen 300 posts......... Haha!

Dan heb ik wel héél weinig aanzien denk ik, gelukkig zit ik vaak in een HK topic, die posts tellen in elk geval niet mee Clown

@AM13 je moet meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, geen 25 topics geopend hebben hoor. Misschien dat dat wat eerder haalbaar is Clown

am13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:54

't Is al gelukt!
Pffff, ik vroeg me al af hoe iedereen dat deed, haha!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:55

Hihi moest wel even lachen om de titel Tong uitsteken
Maar het antwoord is al gegeven hé Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 21:56

garny95 schreef:
het verbaasd mij toch altijd weer hoe mensen bezig zijn met hoe een ander over hun denkt, of vooral hoe ze over zichzelf denken, wat jammer, ik vind dat namelijk helemaal niet nodig.

En het verbaasd mij toch telkens weer dat er mensen op bokt zijn die óf niet alles goed/helemaal lezen óf sommige dingen gewoon echt niet snappen Clown

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:20

Waarschijnlijk klopt je berichtenteller wel hoor. Knipoog
En je hebt ook idd meer dan 1419 berichten geplaatst,namelijk;
"Er voldeden 1571 resultaten aan de zoekterm"
(Dit kun je zien,als je doorklikt naar je berichten,dan staat bovenstaande melding boven je berichten. Knipoog )

De overige berichten heb je waarschijnlijk in fora geplaatst waar je telling niet wordt meegenomen in de telling onder je naam. Knipoog

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 07:39

het ligt er natuurlijk wel aan waar je wat plaatst Lachen

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:36

russel schreef:
Laat ik je uit de waan helpen, de hoeveelheid berichten geven je geen aanzien, wel de inhoudt er van. Ik ken je wel, dus wees gerust.

Ik ken er zat die hebben giga veel berichten, nietszeggende berichten, niks geen bokker met aanzien. Maar ik ken ook boktnamen die ik, helaas, maar weinig tegen kom, maar wel indruk hebben gemaakt met hun berichten omdat ze zinnige dingen zeggen en een schrijfstijl hebben die prettig leest.

Maar wel vreemd dat de berichtenteller het niet doet, moet je eerlijk zeggen, let daar nooit op en kijk nooit of bokkers veel berichten hebben waardoor ze bij mij aanzien hebben.

Idd, ik denk er precies zo over. Soms zie ik mensen met >15000 berichten en ik ken ze niet eens. Kennelijk posten ze weinig zinnigs, want ze blijven niet hangen. Jouw naam heb ik wel ergens van onthouden trouwens Knipoog Kan natuurlijk ook negatief zijn Tong uitsteken (grapje hoor).

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:37

Of het nu positief of negatief is, er zullen altijd bokkers zijn die je gemakkelijker onthoudt.
Vaak zijn dit de bokkers die veel posten in dezelfde fora als jij, vaak in de spotlight komen door acties etc etc.

Het kan best zo zijn dat ik teveel lül, maar mij gaat het dus echt niet om mijn berichtenaantal.
Het is alleen wel zo van wooow ik ben de 10000 gepasseerd, nu ben ik echt te verslaafd. Huilen van het lachen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:20

ik ken je van tegen te komen hoor TS Knipoog
het is de inhoud van je berichten die belangrijk zijn Knipoog

ik ben zelf vrijwel onbekend ik post vooral in HK topics en KH ed Clown

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:48

am13 schreef:
Waar ik wel een beetje van baal is dat je 25 RELEVANTE topics geopend moet hebben voordat je aan andere fora deel mag nemen.

Je moet 25 nuttige posts geplaatst hebben. Geen 25 nuttige topics geopend hebben. Tenzij dit stilletjes veranderd is in de laatste tijd.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:57

Nee, dat klopt nog steeds Ilzjuh Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:04

Het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit
(toch?? Haha! Haha! )

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:09

Citaat:
Waarom gaat mijn berichtenaantal niet meer omhoog?
Niet alle berichten tellen mee voor de berichtenteller. Berichten die je plaatst in een aantal forums en in topics die [HK] in de titel hebben worden niet meegenomen voor je totale aantal berichten. Dit is gedaan om ervoor te zorgen dat het berichtenaantal niet aangeeft hoe veel je slowchat, meedoet aan spelletjes of korte reacties geeft op de foto-forums, maar aangeeft hoe actief je bent op de wat serieuzere forums.

Dat is nou jammer!!, anders had ik nu het dubbel aantal berichten gehad Huilen ROFL

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:19

Als je in je profiel kijkt en je klikt 'Zoek gebruikers berichten' (staat onder je berichtenaantal) aan, dan zie het totale aantal van alle berichten, dus ook van de fora, die niet meetellen.

Nu ik dit lees zie ik bij je berichtenaantal staan: 1434
Bij 'Zoek gebruikers berichten' staat er: Er voldeden 1621 resultaten aan de zoekterm

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:51

Judje schreef:
Als je in je profiel kijkt en je klikt 'Zoek gebruikers berichten' (staat onder je berichtenaantal) aan, dan zie het totale aantal van alle berichten, dus ook van de fora, die niet meetellen.

Nu ik dit lees zie ik bij je berichtenaantal staan: 1434
Bij 'Zoek gebruikers berichten' staat er: Er voldeden 1621 resultaten aan de zoekterm

Hoeven mods niet eerst een topic door te lezen voor ze ergens antwoord op geven?

Revanches heeft namelijk een week geleden al precies hetzelfde antwoord gegeven.......... Clown

Revanches schreef:
Waarschijnlijk klopt je berichtenteller wel hoor.
(Dit kun je zien,als je doorklikt naar je berichten,dan staat bovenstaande melding boven je berichten. )

De overige berichten heb je waarschijnlijk in fora geplaatst waar je telling niet wordt meegenomen in de telling onder je naam.
Waarschijnlijk klopt je berichtenteller wel hoor. Knipoog
(Dit kun je zien,als je doorklikt naar je berichten,dan staat bovenstaande melding boven je berichten. Knipoog )

De overige berichten heb je waarschijnlijk in fora geplaatst waar je telling niet wordt meegenomen in de telling onder je naam. Knipoog