hallo en aangenaam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mirthe_laser

hallo en aangenaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 16:19

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf eventjes netjes voorstellen voordat ik al te actief wordt op het forum.
mijn naam is Mirthe. ik ben 25 jaar oud (of jong natuurlijk, t is maar hoe je het bekijkt Knipoog
ik rijd paard sinds mijn vijfde. Eerst op de manege, daarna op een verzorgpaard met lessen op de manege en daarna met mijn eigen paard Laser. Ik heb Laser zelf ingereden en heb door de jaren heen enorm veel van hem geleerd. We hebben samen ook wedstrijden gereden en dat vonden we allebei erg leuk, maar helaas moesten we daarmee stoppen toen er artrose bij Laser geconstateerd werd.
Na die diagnose zijn we samen alleen nog buitenritjes gaan rijden. Ook is meneer toen verhuisd naar een andere stal waar hij lekker hele dagen met 2 vriendjes op de wei kan staan.
De afgelopen 2 jaar is er niet meer zo veel op hem gereden (slechts een enkele keer) omdat ik in het buitenland werkte. Ik ben daar ook mijn vriend tegengekomen en nu - over een aantal weken - ga ik definitief naar het buitenland vertrekken. Ik kan Laser helaas niet meenemen omdat ik naar de Franse alpen verhuis en ik dit te ruw terrein voor hem vind en bovendien de reis me te veel lijkt. Het gaat trouwens wel super met hem nu: hij geniet van zijn luie leventje, glimt als een spiegeltje en loopt nooit meer kreupel. Al tijden ben ik nu aan het piekeren over een goede oplossing voor hem (laten staan waar hij nu staat, naar een rusthuis, of iemand anders vinden die hem wel wil overnemen... en ik weet niet wat het beste is en vind het erg moeilijk om te beslissen. Hij staat prima waar hij nu staat hoor, maar als ik iemand anders kan vinden die hem zou willen hebben en die kunnen samen nog een hoop plezier beleven, waarom dan niet? Een paard onderhouden is nu eenmaal ook niet gratis... een hoop vragen dus en daarom heb ik me ook aangemeld voor dit forum. Ik hoop dat ik door alle paardenmensen hier tot een goede oplossing kan komen. En bovendien lijkt het me erg leuk om straks, ook als ik in het buitenland woon, zo af en toe me eens lekker onder te kunnen dompelen in paardenpraat en wat weetjes bij te blijven leren natuurlijk!
Met andere woorden: jullie horen nog wel van me!

groetjes,
mirthe

Biebz

Re: hallo en aangenaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:22

hoi,
welkom op bokt.
zorg dat je niet al te verslaaft raakt(geloof me, me huiswerk lijd er een beetje onder Schijnheilig)

Groetjes

DevilsFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 02:54

welkom :p even een waarschuwing : VERSLAVEND!!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 02:56

welkom het is inderdaad erg verslavend

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:14

welkom op bokt. ik hoop dat je de juiste berslissing kan nemen over laser. en dat je veel plezier zult krijgen van het bokken.

xx_Lizet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:40

elmo_browny schreef:
hoi,
welkom op bokt.
zorg dat je niet al te verslaaft raakt(geloof me, me huiswerk lijd er een beetje onder Schijnheilig)

Groetjes

haha precies Clown maar ze is 25 he ik denk dat ze geen huiswerk meer heeft? Tong uitsteken

mirthe_laser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 19:39

haha nee dat huiswerk zal wel loslopen hoor Knipoog
alhoewel... de schoonmaak hier thuis kan er wel onder gaan lijden natuurlijk... alles liever dan de badkamer schoonmaken, haha.
Anyway: leuk dat jullie me zo welkom heten!

Warinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 00:03

welkom
forums zijn altijd verslavend

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 15:21

Welkom! Lachen