Klacht over het niet door kunnen linken naar 'de huiskamer'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DAK

Klacht over het niet door kunnen linken naar 'de huiskamer'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 18:42

Hallo,

Ik kan me zo voorstellen dat hier al vaker een klacht over is ingediend, maar heb geen tijd/zin om dat helemaal uit te zoeken.

Wat mij verbaast zijn alle regels die er zijn rond dit forum. Maar dat zal ongetwijfeld zijn oorzaak hebben Knipoog (maakt het er wat mij betreft alleen niet leuker op).

Maar wat ik vervelend vind en hoop dat dat kan veranderen is dat ik op zoek ben naar info over manenexceem. Nou heb ik daar inderdaad een speciaal topic over gevonden. Iemand linkt daarin echter naar 'de huiskamer'. Ik klik op de link en lees dat ik geen nieuw topic mag openen omdat ik wellicht nog geen 25 zinnige zaken heb gepost. Tja, alleen daar al kan ik een verhaal over schrijven. Maar buiten dat, ik wil geen topic openen, ik wil de link lezen.

Ik schrijf deze mail, omdat ik redelijk nieuw ben op dit forum en mij dus nog kan verbazen over zaken. Dit wil ik dan ook graag met jullie delen en hoop dat er iets mee gebeurt.
Wat mij betreft moet een forum vooral leuk en leerzaam zijn en niet als een log bureaucratisch geheel werken.

Ik hoop in ieder geval dat dit bericht kan bijdragen aan een beter forum Knipoog .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Klacht over het niet door kunnen linken naar 'de huiskamer'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:52

Je kan hier kijken waarom je in sommige fora nog geen berichten kan plaatsen en hier kan je zien of je al in de HK kan posten.

ik snap dat je gewoon die links wil lezen maar daarvoor heb je toegang nodig tot de HK. Knipoog En die krijg je alleen als je 25 nuttige berichten onder het tabblad Informatief heb geplaatst. Dit om te voorkomen dat er alleen accounts aangemaakt worden om in de HK te gaan zitten kletsen...

En 25 berichten heb je zó geplaatst hoor, er zijn genoeg onderwerpen daar waar je vast iets van weet en een ander mee kan helpen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 00:54

Welkom, ten eerste! Lachen

Er zijn inderdaad een hoop regels op bokt, en ook regels die misschien raar lijken... maar hoe langer je hier zit, hoe beter je ze gaat begrijpen haha Haha!
Bokt is een groot forum, niet gewoon duizend gebruikers, of tienduizend... maar ver achterin de tachtigduizend ofzo volgens mij. En om een groot forum op een leuke manier te laten verlopen, heb je regels nodig. Veel regels en misschien ook wat vreemde regels Haha! Dat klopt.

De reden dat jij (nog) niet in de HK kan komen en posten, is inderdaad vanweg die 25 nuttige posts. Eigenlijk is dat vrij logisch, want bokt is oorspronkelijk een paardenforum. Als iedereen zich zou registreren om mee te praten over bijvoorbeeld leuke TVseries, of om relatieproblemen te posten, vragen te stellen over de juiste anticonceptie, gedichten te laten lezen door anderen etc, dan zou dat dus nogal verloren gaan, dan krijg je een forum dat over vanalles en nog wat gaat, waar jan-en-alleman zich registreert om even een paar posts over liefdesproblemen (bijv) te kunnen achterlaten, maar waar eigenlijk niemand meer iets met paarden heeft. En daar is bokt uiteindelijk niet hoofdzakelijk voor Haha!

Om dat te voorkomen wordt dus gevraagd of je eerst 25 nuttige paardenberichten wil posten, onder het tabblad 'informatief'. Lijkt even veel, maar geloof me, zodra je eenmaal begint zit je er zo aan... en het is het waard Haha! Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:11

Die 25 posts heb je voor zover ik weet alleen nodig om te posten. In de HK kun je vanaf het moment dat je lid wordt meelezen. Ik vermoed dat de link wellicht niet juist is... Heb je dat topic waar die link in staat, of de link zelf, voor me (via pb)?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:50

Even voor de volledigheid: het betrof een link om een nieuw topic te openen, niet om te lezen. Lezen in de HK kan dus wel gewoon Lachen