banner

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PeppySan

banner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 07:37

Wat kost een banner bovenaan bokt en hoe gaat het in zijn werk als iemand daar een advertentie wil plaatsen?

CM_

Re: banner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 08:25

Daar kun je het beste bart even een pb voor sturen Lachen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:55

Ik zou liever op een andere site adverteren als je iets wil verkopen. Hier zit zoveel jong grut dat een andere site wellicht meer effect heeft! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:07

Faye, niet mee eens... als je als specifieke doelgroep paardenmensen hebt, zit je hier IMO juist goed. Als je een ruitershop (online / webshop) hebt al helemaal, want veel van dat 'jonge grut' koopt graag dekjes of dingetjes voor de paarden hoor Ja Denk dat je bij bokt juist met veel dingen goed zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:15

Nope, publiek is te jong, gaat te weinig geld om. Maar je moet het helemaal zelf weten hoor, ik adverteer liever elders Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:15

Het gaat niet alleen om de hoeveelheid geld die er in een potentiële doelgroep om gaat - en laten we wel wezen, 'de jeugd van tegenwoordig' heeft vaak ook nogal wat te besteden, maar het gaat ook om naamsbekendheid. Dat jonge publiek kent je naam wél, en daar gaat het imo om. Dat ze, al dan niet in de toekomst, bij jou terecht komen en dat ze ook jouw naam noemen als het eens ter sprake komt. Lachen

En als ik naar de uitslagen van de enquête (link van Sjoert) kijk vallen die uitgaven ook wel mee. 20% is professioneel met paarden bezig en het gemiddelde budget is € 150 tot € 300. Daar zal vast ook wel voer ed bij zitten, maar dan nog is het een behoorlijk bedrag.

Maar goed, de vraag van PeppySan is in elk geval beantwoord Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:28

Overigens valt dat 'jong grut' nogal mee in de statistieken. De jongere users hebben over het algemeen wat meer tijd en dus wat meer te zien in de topics. Hierdoor lijkt het soms alsof er op Bokt alleen <16 zit Lachen Als je de statistieken bekijkt over heel Bokt dan krijg je een heel ander plaatje, zeker als je ook mensen meeneemt die (vrijwel) alleen lezen.

Net even snel gekeken en in de meeste forums ligt de gemiddelde leeftijd boven de 22. Dan kijk ik overigens naar het gemiddelde over de mensen die posten. Mensen die alleen lezen of zelfs niet geregistreerd zijn, zijn nogal moeilijk te meten. Het maakt overigens erg veel uit of je op het Endurance of Western forum kijkt of in het Jeugdhonk of Verzorgerspraat Lachen

Het valt dus nogal mee hoeveel 'jong grut' er op Bokt rondhangt. Maar ik zou zeggen; probeer het eens, zo'n banner, dan zie je vanzelf wat voor een publiek er op af komt...