slotje op ea en ov

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

larabo

slotje op ea en ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 23:55

ik kon er niks over vinden met de zoekfunctie vandaar.
ik vroeg me af of de topics waarvan de spullen/pony's/paarden al verkocht of gevonden zijn niet gewoon verwijderd kunnen worden .in plaats van een slotje erop?
nu kijk je vaak naar dingen /paarden/pony's waar al niet meer naar gezocht wordt/of die al verkocht zijn.

MSQuincyTE

Re: slotje op ea en ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 00:57

Je kunt aan het topic zien dat het op slot zit

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 01:16

Inderdaad je kan zien of hij op slott is of niet in het overzicht.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:21

Afbeelding Dit is een slotjesteken Knipoog duidelijk te zien dat het spul dan al verkocht is Ja

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:48

Slotjes staan ook altijd onderaan. Net als verplaatsingen.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:52

Ben het op zich wel met TS eens. Waarom laten staan en niet gelijk weggooien? Scheelt weer in het mega-berichten-overzicht. Lachen

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:53

Ze zakken vanzelf wel naar beneden..

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:54

Up_to_Date schreef:
Ze zakken vanzelf wel naar beneden..

Ja maar ze komen wel weer bovendrijven als je - meestal voor iets anders - de zoekfunctie gebruikt. Knipoog

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:13

Omdat er soms dingen teruggezocht moeten worden. Pas heb ik boeken overgenomen maar ik wist niet meer precies voor welke prijs en stond niet in de pb, toen was ik blij dat het topic er nog gewoon was hoor.

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 21:02

okee daar is het dan wel handig voor maar als je iets zoekt krijg je alleen de berichten en niet de slotjes en vaak zijn er topics bij die al op slot zijn en als er dan meer als 50 berichten zijn gevonden... tja die ga je niet allemaal lezen.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 21:59

Dit wou ik nou net vragen! Ik heb een topic waarin ik een pony zocht, heb mededeling geplaatst dat ik een pony heb gekocht en er slechts één kan hebben maar toch krijg ik af en toe nog PM dat iemand een pony te koop heeft. Het zou dus beter zijn als je ergens kan melden dat het topic verwijderd kan worden.
Bovendien schoont dat het bestand ook een beetje. Het wordt op een gegeven moment toch wel te veel, zo'n bestand lijkt me?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:48

Deze berichten nemen nauwelijks plaats in en hebben geen enkele invloed op de snelheid van Bokt.

Op het moment dat de topics verwijderd worden, dan zijn we gewoon een heel stuk geschiedenis kwijt. Het gebeurt regelmatig dat er achteraf iets met een bokker of een topic aan de hand is, waarbij het handig is om in die geschiedenis terug te kunnen kijken.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:52

Karl66 schreef:
Deze berichten nemen nauwelijks plaats in en hebben geen enkele invloed op de snelheid van Bokt.

Op het moment dat de topics verwijderd worden, dan zijn we gewoon een heel stuk geschiedenis kwijt. Het gebeurt regelmatig dat er achteraf iets met een bokker of een topic aan de hand is, waarbij het handig is om in die geschiedenis terug te kunnen kijken.

Dat is heel begrijpelijk. Maar is het dan misschien een idee dat in sommige gevallen op verzoek van een TS, zoals bijvoorbeeld bij Martie, een topic wel verwijderd kan worden? Of misschien verhuizen naar een voor gebruikers onzichtbare plek, een soort 'mesthoop voor advertenties'?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:04

Als je op verzoek gaat verwijderen mis je nog steeds die geschiedenis. Als we de topics naar een aparte plek achter de schermen gaan verplaatsen, dan kunnen wij die geschiedenis wel nakijken maar een gewone gebruiker die een probleem heeft niet en daar komen de meldingen die we krijgen nou net vandaan.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:09

Karl66 schreef:
Als je op verzoek gaat verwijderen mis je nog steeds die geschiedenis. Als we de topics naar een aparte plek achter de schermen gaan verplaatsen, dan kunnen wij die geschiedenis wel nakijken maar een gewone gebruiker die een probleem heeft niet en daar komen de meldingen die we krijgen nou net vandaan.

Aha, ik begrijp het. Niets aan te doen dus... Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:13

Ik denk dat de nadelen groter zijn dan de voordelen.

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 12:41

ja dat zal dan idd wel zo zijn maar aangezien ik het alleen nog maar van de andere kant heb mee gemaakt leek het me nogal onlogisch dat ze allemaal bleven staan.
maar op marktplaats worden de advertenties toch ook gewoon verwijderd?? Pling

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:22

Ik snap het wel. Bij veel advertenties zou het niets uitmaken maar het kan zijn dat het nuttig is iemands 'historie' na te kunnen gaan, denk ik.
Nou ja, ik stuur de mensen die ponies nog steeds aanbieden een beleefd advies terug mijn laatste post in het topic nog eens te lezen... Haha!