Pas werden er ineens heel veel fototopics geopend met heel veel nieuwe opties voor foto's.
De stemming werd dan vaak met een slotjes afgesloten met de opmerking:
"Bedankt voor alle stemmen en commentaar
We gaan er ons als wikiteam over buigen en laten het jullie weten welke foto het uiteindelijk is geworden."
Maar er wordt nergens te kennen gegeven welke foto het nu uiteindelijk is geworden? Slechts in een paar gevallen is de wikifoto gewijzigd.
Zoals bijvoorbeeld bij de foto voor de travers, de huidige wikifoto is gewoon een heel erg slechte travers, en dus absoluut geen goed voorbeeld. De stemming (waar veel betere foto's bij zaten!!) werd afgesloten met bovenstaande opmerking en verder is er in een paar weken tijd nog niets gebeurd. De oude foto staat nog steeds op de wiki.
Ik zie in dit geval ook wel dat de nieuwe opties ook niet helemaal perfect zijn, maar in elk geval stukken beter dan de huidige foto. Net zoals bijvoorbeeld met de foto voor middendraf.
Worden deze foto's nog veranderd, en wordt er ook daadwerkelijk een keer een beslissing gemaakt over een foto, en dat wij dat dan te weten krijgen?
Of is het openen van een fototopic eigenlijk gewoon een beetje zinloos.
Ik heb nu bijvoorbeeld best een goede traversfoto, maar het openen van een nieuw topic lijkt me nu bepaald zinloos als er met het oude topic gewoonweg niets gedaan is.....