Ikzelf heb nogal last van de stippenziekte, allerlei informatieve topics die ik tegenkom, en ik zelf niks in kan melden maar toch wil volgen krijgen een stipje van mij. Dit is natuurlijk tegen de regels en probeer ik dit te beperken/stoppen. Netzoals verkooptopics die je toch even wilt volgen om watvoor reden dan ook. Nu zie ik erg vaak reacties als "stipje", wat betekend dat meerdere mensen hier last van hebben. Mijn idee was om een soort boktfavorieten te maken, een extra aanduiding naast Eigen Berichten met alle topics die je wilt volgen. Handiger is dan nog dat je ze zou kunnen toevoegen en verwijderen. Zo hou je overzicht en geen stipjes meer. Dit scheelt de moderators weer werk en herhaling.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zo over denken, of dit misschien helemaal niks vinden? Het leek mij wel een goede verbetering van bokt eigenlijk...
En ja, ik ken het fenomeen "bookmarken", dit neem ik aan dat betekend dat je het in je bladwijzers moet toevoegen ? Dit vind ik namelijk erg onhandig en ik kijk er dan ook bijna nooit in