BoktFavorieten voorkomt stipjes ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

BoktFavorieten voorkomt stipjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 23:00

Even snel voordat ik op een oor ga een topic posten...

Ikzelf heb nogal last van de stippenziekte, allerlei informatieve topics die ik tegenkom, en ik zelf niks in kan melden maar toch wil volgen krijgen een stipje van mij. Dit is natuurlijk tegen de regels en probeer ik dit te beperken/stoppen. Netzoals verkooptopics die je toch even wilt volgen om watvoor reden dan ook. Nu zie ik erg vaak reacties als "stipje", wat betekend dat meerdere mensen hier last van hebben. Mijn idee was om een soort boktfavorieten te maken, een extra aanduiding naast Eigen Berichten met alle topics die je wilt volgen. Handiger is dan nog dat je ze zou kunnen toevoegen en verwijderen. Zo hou je overzicht en geen stipjes meer. Dit scheelt de moderators weer werk en herhaling.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zo over denken, of dit misschien helemaal niks vinden? Het leek mij wel een goede verbetering van bokt eigenlijk...

En ja, ik ken het fenomeen "bookmarken", dit neem ik aan dat betekend dat je het in je bladwijzers moet toevoegen ? Dit vind ik namelijk erg onhandig en ik kijk er dan ook bijna nooit in Lachen

kylah

Re: BoktFavorieten voorkomt stipjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:02

ik ben het hier helemaal mee eens!
Als het zover gaat komen Haha! : Ik Stem Voor!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:07

Ben ik nou gek of zo? Je kan toch gewoon een abonnement nemen op het topic dat je interesseert?
Ik vind het heel irritant als er posters komen met "ik neem een stipje want wil het topic volgen". Terwijl je dus gewoon een abo kan nemen.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:08

Je kunt gewoon linksboven in een topic de "abonneer" knop gebruiken. Dan hoef je geen stipjes reacties meer te plaatsen.

Je kunt een topic ook nog bookmarken.

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:13

Ik bookmark hem altijd als ik hem in de gaten wil houden. Die kan je ook gewoon verwijderen enzovoort

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:16

Ik dacht ook al 'bookmark!' Maargoed zijn al meerderen die dit gemeld hebben. Op stipreacties mag nog steeds getemt worden toch?
Zonder vervelende 'oh jij hebt een stipje ik tem' reactie erbij Knipoog

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 10:37

Als je in een topic bent wat je graag terug wilt vinden en je kunt of wilt nog geen nuttig bericht posten, dan zie je linksboven onder de 'post reply'-knop in de blauwe balk 'abonneer' staan. Dit moet je dan aanklikken. Als je het topic terug wilt vinden, ga je naar je gebruikerspaneel. Daar vind je een knopje met 'bookmarks', als je daarop klikt kom je in een lijst met alle topics waar je je op hebt geabonneerd. Lachen

Op stipjesreacties mag inderdaad worden geTeM'd, die worden dan verwijderd. Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 16:24

Sisco4Life, wat vind jij dan zo onhandig aan bookmarken en hoe zou je dat oplossen bij jouw "BoktFavorieten"? In pricipe heeft Bookmarken dezelfde werking toch? Daar ben ik wel benieuwd naar. Lachen

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 17:18

Sisco4life schreef:
En ja, ik ken het fenomeen "bookmarken", dit neem ik aan dat betekend dat je het in je bladwijzers moet toevoegen ? Dit vind ik namelijk erg onhandig en ik kijk er dan ook bijna nooit in Lachen

Ik kan alles duidelijk maken op bovenstaand stuk, gequote uit mijn beginpost. Ik heb vaak gevraagd wat bookmarken is maar kreeg steeds geen (goed) antwoord, waardoor ik maar bij mijn huidige idee bleef, namelijk bovengenoemde.

Jou vraag is dan ook zeker terecht en als antwoord daarop zou ik enkel kunnen geven dat je volkomen gelijk hebt en dat het ongeveer hetzelfde is, alleen dat ik er nog NOOIT van gehoord had hoe en wat Lachen

Ik ben verder geholpen en snap het nu Ja Dankje!

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:33

Even een ideetje;

Zou het niet handiger zijn dat je rechtsbovenin niet alleen
' actieve onderwerpen | eigen berichten'
hebt maar dat daar nog bookmarks naast komt te staan?

Om elke keer naar het gebruikerspaneel te gaan, vind ik nogal omslachtig....

JA ik ben een luie bokker Knipoog

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 20:16

Daar ben ik het dan wel weer mee eens Ja

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:51

Ik ook! Ook omdat ik nogal veel topics gebookmarkt heb.. Nagelbijten / Gniffelen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:23

Ik weet eindelijk wat bookmarken is... haha.
Inderdaad ben ik wel voor wat Kehdra zegt. Dan kan ik er ook gewoon gebruik van maken. [Ook een luie bokker hier]

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 00:48

Ik ben ook voor Kehdra, omdat ik vaak niet weet wat ik moet zeggen om het in mijn "lijstje" te krijgen en ik geen stipje neer wil zetten.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 00:53

kehdra schreef:
Even een ideetje;

Zou het niet handiger zijn dat je rechtsbovenin niet alleen
' actieve onderwerpen | eigen berichten'
hebt maar dat daar nog bookmarks naast komt te staan?

Om elke keer naar het gebruikerspaneel te gaan, vind ik nogal omslachtig....

JA ik ben een luie bokker Knipoog

Inderdaad een slimme tip Ja

Al vind ik het nogal overbodig om een 'boktfavorieten' aan te schaffen,... bookmark is in mijn ogen meer dan voldoende ( alleen is het nogal omslachtig om er te komen, dat ben ik met je eens Knipoog )
Ik zorg dat ik gewoon wat nuttigs post of ik bookmark het, voor EA e.d is het natuurlijk een ander verhaal maar daar zit ik nooit Clown

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 09:53

Ik werk meestel met tabbladen, dan kun je je panel in een scherm hebben en het topic wat je dan wilt hebben aanklikken met rechtermuisnknop --> openen in nieuw tabblad. Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 10:35

Het nadeel van Bookmarks vind ik dat je alleen kunt klikken op de laatste post in je bookmark scherm en dat is niet zo handig als wanneer je het bij 'mijn favo's' hebt staan. Nu moet je terug gaan scrollen tot waar je het gelezen had en bij 'mijn favo' gaat dat automatisch.