Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
heleen06 schreef:van alle berichten die er in totaal geschreven zijn, heb jij er 0,04% geschreven.
xsimone schreef:Bij mij staat dit helemaal niet eens bij mijn profiel, moet je hiervoor boven een aantal berichten zitten of een bepaalde instelling veranderen ofzo?
.. Iemand die het zeker weet??
.
xsimone schreef:Bij mij staat dit helemaal niet eens bij mijn profiel, moet je hiervoor boven een aantal berichten zitten of een bepaalde instelling veranderen ofzo?
Desiree_1993 schreef:heleen06 schreef:van alle berichten die er in totaal geschreven zijn, heb jij er 0,04% geschreven.
Volgens mij is het ook zo, van alle berichten die op heel bokt zijn geschreven heb jij er 0,04% geschreven en je schijft gemiddeld 7,39 berichten per dag.
.
.
die 3 dagen x 6 jaar is 18 dagen snap ik niet
? Als ik namelijk bijvoorbeeld jouw berichtenaantal uitreken Apple kom ik op: 42730/0.12=356.000
, haha.
. Het zouden geen 350000, maar 3500000 berichten in totaal moeten zijn, dus op zich zou het dan wel kloppen wat je zegt Apple. Alleen snap ik dan niet dat iemand met 5500 berichten 0.01% heeft en ik met mijn 9400 berichten 0.03%.
.
.
. Ik snapte het ook allemaal niet meer, hahaha, ligt aan mijn haarkleur denk ik
.