wat doen mods met de TS(en) van 'onzin topics'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

wat doen mods met de TS(en) van 'onzin topics'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 18:36

Ik zie wel vaker van die ' onzintopics' voorbij komen bijv: [HAW] Ik had gisteren een wetstrijd (is weliswaar op slot nu) en deze [HAW] CZ (zelfde ts en ook op slot) En laatst ook een of andere SuperMacho die continu dergelijke topics opende (alhoewel ik meen dat die gebant is) Maar mijn vraag was dus wat doen de mods met die mensen (gebruikers) die dergelijke topics openen?

Groetjes Maartje

Olikea

Re: wat doen mods met de TS(en) van 'onzin topics'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 18:41

dat vraag ik me ook wel eens af..
Ik vind zulke topics echt uber irritant..
Ik denk dat het meestal schaduwaccounts of zo zijn..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 18:41

Ik geloof dat ze meestal een OW krijgen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:21

Dat hangt van elke situatie af eigenlijk... Het soort topics, de geplaatste reacties, het taalgebruik etc. etc. We kijken daarnaast ook of het mogelijk is dat het een aangemaakt relaccount is van een bekende bokker. Vaak worden er OW's gestuurd teneinde de persoon bij te sturen, op de regels te wijzen, uitleg hoe we het wel graag willen zien.

Bij relbokkers heb je verschillende soorten. Degenen die met echte rotzooi komen, worden gelijk permanent geband. Dit soort accounts zijn gelukkig zelden of nooit SA's van bokkers. Relaccounts die een SA zijn, worden permanent geband, en het hoofdaccount krijgt dan ook een OW en doorgaans ook een ban.

Als je na een topic wilt weten wat ermee gebeurd kun je bijvoorbeeld de waarschuwingenlijst bovenaan FZ bekijken. Al komen daar alleen de OW's in die een ban tot gevolg hebben. 1e OW's worden niet vermeld.