Reclame PM.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Reclame PM.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 18:31

Ik kreeg een PM dus ik denk leuk een berichtje! Clown

Is het met de vraag of ik een fotoshoot wil doen en daaronder de link van de site en of ik daar even wou kijken etc.

Mijn vraag; mag dit?

Anoniem

Re: Reclame PM.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:36

Citaat:
Spam
Spam is op geen enkele manier toegestaan op Bokt. Accounts die enkel worden gebruikt om (commerciële) links te spammen worden geband. Ook het herhaaldelijk noemen van links in discussies of het aanprijzen van je eigen producten/website waar dat irrelevant is, wordt bestraft. Dit geldt ook voor het ongevraagd versturen van pb's met reclame.

Nee dus, Ik zou de naam melden aan een mod. Zodat deze persoon gestraft kan worden.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:39

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 18:42

Maar dit is gewoon van een bokker die veel post enz. En een normaal profiel heeft enzo. Maakt reclame via de PB voor haar fotoshoot dingen.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:55

Ik heb diezelfde ook gehad. Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:47

Ik niet
Vork

Gewoon een mod PB'en. Het is gewoon vervelend als je berichtjes krijgt die je niet wilt. (Ik neem aan dat je dat niet wilt Clown?).

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 21:49

Nou, nee. Clown

Er heeft al een mod me gePB't dus komt al goed! Lachen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:54

tjee als je op die manier aan je shoots moet komen is het wel zielig gesteld niet,
ik zou het ook zeker niet op prijs stellen als dat bij mij gebeurd.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:57

Ik heb die PB ook gehad Clown Goh wel heeeeeeeeeeel toevallig dat wij allemaal bij elkaar in de buurt wonen Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:58

idd even een moddie inschakelen, die springen daar wel op in...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 00:43

Ik zou het zelf best leuk vinden dat het wordt gevraagd, maar als je er problemen mee hebt. Misschien had die gene wel geenverkeerde bedoelingen?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 10:01

Ik moet wel zelf betalen he? Net als dat je gewoon een fotoshoot daar gaat doen. Alleen krijg je even 2 keer die link in je postvak. Scheve mond

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 10:05

mistid schreef:
Ik zou het zelf best leuk vinden dat het wordt gevraagd, maar als je er problemen mee hebt. Misschien had die gene wel geenverkeerde bedoelingen?

En terwijl je aangeeft geen tijd te hebben omdat je op je werk zit, toch mailtjes sturen en vragen of je ze gehad hebt............

En inderdaad, je moet er voor betalen. Als iemand wil leren foto's maken en op zoek is naar een paar oefenpaarden en dus vraagt of ze eens kosstenloos langs mag komen zodat ze kan oefenen, prima..... Maar ongevraagd jezelf tegen betaling aanbieden? Beetje jammer........

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 10:27

Precies, als ze wouden oefenen omdat ze beginnende zijn had ik het ook goed gevonden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:27

Ach ja, deze persoon kan en mag dit zomaar doen, mag het over k utbokkers hebben. Maakt niet uit. Maar onderschriftjes moeten aangepast

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 23:59

BitchyWitchy schreef:
mistid schreef:

En terwijl je aangeeft geen tijd te hebben omdat je op je werk zit, toch mailtjes sturen en vragen of je ze gehad hebt............

En inderdaad, je moet er voor betalen. Als iemand wil leren foto's maken en op zoek is naar een paar oefenpaarden en dus vraagt of ze eens kosstenloos langs mag komen zodat ze kan oefenen, prima..... Maar ongevraagd jezelf tegen betaling aanbieden? Beetje jammer........

Ja dat vind ik idd ook wel sneu. Op die manier heb je nog minder klanten zou ik zeggen!
Laatst heb ik zo'n oefenshoot gehad, dat is echt leuk.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:38

Die heb ik ook gehad Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:36

Jildau schreef:
Ik moet wel zelf betalen he? Net als dat je gewoon een fotoshoot daar gaat doen. Alleen krijg je even 2 keer die link in je postvak. Scheve mond

Betalen? Voor een model wannabee ROFL
Op elke hoek van de straat kan je gratis Shoots doen hoor Ja
sterker nog...Ze schuiven je geld toe.
Betalen, wat een scam zou het zéker melden bij een moderator want dat is
gewoon oplichterij.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 19:08

betalen om te mogen fotograveren, never. maar een gratis fotos maken doe ik inderdaad ook zo nu en dan, maar moet je niet een huis tuin en keuken paard hebben, maar toch wel iets extras.

maar inderdaad dit gaat veels te ver hier, ben stiekem heel benieuwd wie die pms verstuurd,

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 16:26

dobbel schreef:
betalen om te mogen fotograveren, never. maar een gratis fotos maken doe ik inderdaad ook zo nu en dan, maar moet je niet een huis tuin en keuken paard hebben, maar toch wel iets extras.

maar inderdaad dit gaat veels te ver hier, ben stiekem heel benieuwd wie die pms verstuurd,

Ik PM je. Lachen

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:49

Jildau schreef:
dobbel schreef:

Ik PM je. Lachen

Had ik al gedaan Clown

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:25

Is die persoon nog steeds bezig? Er zijn hier al 2 topics over geweest!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 10:25

Ik weet niet. Bij mij éénmalig.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:21

Ik denk zelf ook dat dat aan de situatie ligt. Als ik bij ITP mooie paarden zie die in de buurt staan stuur ik ook wel eens een pb. Het ligt dan ook aan de afspraken die je maakt, maar dat is ook regelmatig gewoon betaald, ook al heeft het ook als doel het uitbreiden van een portfolio.
Dit hangt denk ik helemaal af van de manier waarop je de pb opstelt, of je serieus bent en of je wel/niet aandringt.
Ik zet er altijd de vraag in of ze zouden reageren of ze interesse hebben, reageren ze niet is dat jammer maar ga ik niet weer pb-en. Het is dus niet zo dat ik zomaar iedereen ga pb-en om m'n fotoshoots aan te prijzen. Ik heb er tot nu toe nog geen reacties gehad dat het als vervelend werd ervaren, er zijn zelfs/juist al wat mooie dingen uit voortgekomen. Lachen

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:01

Butterfly14 schreef:
Ik denk zelf ook dat dat aan de situatie ligt. Als ik bij ITP mooie paarden zie die in de buurt staan stuur ik ook wel eens een pb. Het ligt dan ook aan de afspraken die je maakt, maar dat is ook regelmatig gewoon betaald, ook al heeft het ook als doel het uitbreiden van een portfolio.
Dit hangt denk ik helemaal af van de manier waarop je de pb opstelt, of je serieus bent en of je wel/niet aandringt.
Ik zet er altijd de vraag in of ze zouden reageren of ze interesse hebben, reageren ze niet is dat jammer maar ga ik niet weer pb-en. Het is dus niet zo dat ik zomaar iedereen ga pb-en om m'n fotoshoots aan te prijzen. Ik heb er tot nu toe nog geen reacties gehad dat het als vervelend werd ervaren, er zijn zelfs/juist al wat mooie dingen uit voortgekomen. Lachen

Hier ga ik helemaal in mee! Het is grotendeels inderdaad ook gewoon hoe je overkomt. Als je bijv. een reportage aanbiedt omdat je een paard een geweldige uitstraling vind hebben en hem graag eens voor je lens zou zetten, dan is dat toch alleen maar een groot compliment?
Ik heb nooit geweten dat hier zo extreem over gedacht werd op bokt, ik heb ook nog nooit negatieve reacties gehad. En ik zeg niet dat ik het vaak doe, maar zo af en toe, gewoon een serieus bericht als ik een paard zie die ik gewoon waanzinnig gaaf vind. In mijn ogen niets mis mee.