Liezel1 schreef:vind ik niet...
het is een paardenforum, dus zo moeilijk moet het toch niet zijn om 25 inhoudelijke berichten te plaatsen...
anders krijg je alleen maar topics van mensen die iets willen verkopen of de vragen hoe ze hun wasmachine aan de praat moeten krijgen...
Ja maar dan moeten ze hier niet allerlei subforums neerzetten die helemaal niets met paarden te maken hebben. Het is een paardenforum maar ik zou ik de hele dag kunnen bokken zonder ook maar 1 paard te zien door al die niet-paard gerelateerde subforums. Door al die subforums is het mogelijk dat mensen hier hun wasmachine gaan verkopen etc. Maar goed dat is weer een andere discussie.
Susannah schreef:Dat zal inderdaad...
Maar weet je, ik vind páárden leuk, en zou soms veel liever een reactie in een fototopic plaatsen, dan dat ik me ga mengen in een rijtechnische discussie, want daar weet ik (nog) te weinig van.
Maargoed maakt nu niet meer uit.
Helemaal mee eens
Ik vind het grote onzin. Is iemand die liever in de "kantine" zit minder (nuttig? voor het forum) dan een ander die bij "informatief" commentaar levert. Ieder zijn/haar eigen hobby en dus ook dezelfde mogelijkheden.
Wanneer is iets een nuttige post en wanneer niet?
(niet aanvallend bedoelt maar ik wilde het wel even opmerken)