Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Ik snap niet dat mensen die in 1 HK topic komen een speciaal topic voor een meeting moeten hebben op BM.
Dat kun je toch wel bij elkaar in het topic bespreken? Daarvoor is zo'n HK topic toch een beetje.Gaat allemaal nergens over
Dan kunnen de mensen die er wel voor open staan nieuwe mensen te ontmoeten gewoon topicjes openen op BM
crossmonster schreef:En Ts , misschien eens overwegen om wat minder te bokken, ik zie de laatste tijd zoveel topics van je waarin je het niet eens bent met de gang van zaken
crossmonster schreef:En Ts , misschien eens overwegen om wat minder te bokken, ik zie de laatste tijd zoveel topics van je waarin je het niet eens bent met de gang van zaken
crossmonster schreef:Sjoert schreef:Ik snap niet dat mensen die in 1 HK topic komen een speciaal topic voor een meeting moeten hebben op BM.
Dat kun je toch wel bij elkaar in het topic bespreken? Daarvoor is zo'n HK topic toch een beetje.Gaat allemaal nergens over
Dan kunnen de mensen die er wel voor open staan nieuwe mensen te ontmoeten gewoon topicjes openen op BM
Helemaal mee eens
En Ts , misschien eens overwegen om wat minder te bokken, ik zie de laatste tijd zoveel topics van je waarin je het niet eens bent met de gang van zaken
luxx schreef:crossmonster schreef:En Ts , misschien eens overwegen om wat minder te bokken, ik zie de laatste tijd zoveel topics van je waarin je het niet eens bent met de gang van zaken
ach lonneke is ruim twee jaar langer lid als jij, en heeft de helft aan berichten dus over wie er minder zou moeten bokken valt te discussieren.
lonneke
crossmonster
esperance schreef:Lonneke je kwam toch miss mee naar de efteling?
Vind het eigenlijk ook vaak minder. Maja ik kom dus echt zelde in HK-topic's
Apple schreef:Om op de opmerking van Sjoert terug te komen: een meeting bespreken in het normale HK topic is niet mogelijk, zo'n topic loopt hard en een meeting vraagt wat planning. Het overzicht is snel kwijt als tussen het meeting gepraat ook de normale klets zit.