boktmeetings & besloten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

boktmeetings & besloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 20:13

wat me opvalt is dat er wel heel erg veel besloten meetingen zijn. je kunt eigenlijk bijna nergens meer aan deelnemen want alles is tegenwoordig besloten. erg jammer vind ik dat.

Anoniem

Re: boktmeetings & besloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:50

Da's ook niet zo vreemd... als je met je vaste HKtopic wilt meeten, wil je niet een wildvreemd iemand van bokt erbij die verder niets met je HKtopic te maken heeft natuurlijk Lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:54

ik vind het ook niet raar.. ik snap dat wel... alhoewel... echt niet álle meetings hoor! (zie mijn onderschrift! Haha! ) maar... wat ik me nu wel afvraag ik meende dat er een regel is dat besloten niet mocht? (alhoewel ik het wel begrijp Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:58

Besloten HKtopics mogen niet, nieuwe leden mag je dus in een HKtopic niet zomaar weigeren omdat je HKtopic zogenaamd 'besloten' is. Besloten meetings mogen wel. Lachen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:03

Je kan altijd je eigen meeting organiseren natuurlijk, dan heb je er geen last meer van. Lachen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 18:16

Ik snap niet dat mensen die in 1 HK topic komen een speciaal topic voor een meeting moeten hebben op BM.
Dat kun je toch wel bij elkaar in het topic bespreken? Daarvoor is zo'n HK topic toch een beetje. Haha! Gaat allemaal nergens over Clown

Dan kunnen de mensen die er wel voor open staan nieuwe mensen te ontmoeten gewoon topicjes openen op BM *LOL*

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 18:20

Sjoert schreef:
Ik snap niet dat mensen die in 1 HK topic komen een speciaal topic voor een meeting moeten hebben op BM.
Dat kun je toch wel bij elkaar in het topic bespreken? Daarvoor is zo'n HK topic toch een beetje. Haha! Gaat allemaal nergens over Clown

Dan kunnen de mensen die er wel voor open staan nieuwe mensen te ontmoeten gewoon topicjes openen op BM *LOL*

Helemaal mee eens Knipoog

En Ts , misschien eens overwegen om wat minder te bokken, ik zie de laatste tijd zoveel topics van je waarin je het niet eens bent met de gang van zaken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:09

crossmonster schreef:
En Ts , misschien eens overwegen om wat minder te bokken, ik zie de laatste tijd zoveel topics van je waarin je het niet eens bent met de gang van zaken Clown

Ach, wat kinderachtig...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:11

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar er zijn ook leuke open meetings zoals de Lasergame meeting, de Efteling meeting & de Disney Parijs meeting Ja

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:14

Ik zou zeggen organiseer zelf eens wat dan Haha!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:28

crossmonster schreef:

ach lonneke is ruim twee jaar langer lid als jij, en heeft de helft aan berichten dus over wie er minder zou moeten bokken valt te discussieren.

lonneke

crossmonster

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 00:58

Lonneke stelt gewoon een vraag en ik denk dat het dan niet echt de bedoeling is om met jij en jouw bakken te beginnen.

Bokkers hebben de mogelijkheid om met een vaste groep iets af te spreken en daarom is ervoor gekozen om op BM wel besloten topics toe te staan.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 19:34

crossmonster schreef:
Sjoert schreef:

Helemaal mee eens Knipoog

nou, dan mag jij die lekker hier allemaal gaan neerzetten als je daar zin in hebt. want ik weet totaal niet over welke topics je het hebt. en ik maak zelf wel uit hoeveel ik bok. ik ben gek op bokt en daarom bok ik zoveel. maar daar heb jij niets mee te maken.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 19:35

luxx schreef:
crossmonster schreef:

ach lonneke is ruim twee jaar langer lid als jij, en heeft de helft aan berichten dus over wie er minder zou moeten bokken valt te discussieren.

lonneke

crossmonster

dank je voor je steun. ik vind het ook echt nergens op slaan. ze mag van mij wel de topics hier neerzetten waar ze het over heeft. dan weet ik waar ze het over heeft.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:01

Tsja, je hebt wel gelijk: er zijn veel besloten meetings. Ik snap het wel, ik bedoel: met een vast clubje mensen waar je veel mee bokt in een HK, zou het niet zo leuk zijn als er een wildvreemd iemand bij in stapt, of wel? Gelukkig zijn er ook nog open meetings!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:08

Als je zelf een leuke open meeting wilt organiseren prima Lachen.

Besloten meetings zijn inderdaad voor de HK clubjes.

Om op de opmerking van Sjoert terug te komen: een meeting bespreken in het normale HK topic is niet mogelijk, zo'n topic loopt hard en een meeting vraagt wat planning. Het overzicht is snel kwijt als tussen het meeting gepraat ook de normale klets zit.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:09

Lonneke je kwam toch miss mee naar de efteling?
Vind het eigenlijk ook vaak minder. Maja ik kom dus echt zelde in HK-topic's

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:12

Tja, in het echte leven sluit je ook niet zomaar aan bij een groep vriendinnen die op straat staan te kletsen. Dus wat dat betreft, kan ik me het aantal besloten meetings wel voorstellen.

Overigens is mij de frequentie van topics die je opent ook wel opgevallen..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 20:34

esperance schreef:
Lonneke je kwam toch miss mee naar de efteling?
Vind het eigenlijk ook vaak minder. Maja ik kom dus echt zelde in HK-topic's

als ik genoeg geld heb kom ik zeker. moet even kijken of ik geld over heb die maand.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 22:30

Apple schreef:
Om op de opmerking van Sjoert terug te komen: een meeting bespreken in het normale HK topic is niet mogelijk, zo'n topic loopt hard en een meeting vraagt wat planning. Het overzicht is snel kwijt als tussen het meeting gepraat ook de normale klets zit.

Precies Ja

Ik vind besloten meetings wel fijn, want met die mensen heb je juist al een band en vaak iets gemeen, imo zou het raar zijn als een wildvreemde daar opeens bij zou zijn, lijkt me voor diegene ook niet echt leuk, want de vaste kliek trekt toch naar elkaar. Bloos

Overigens zijn er ook nog genoeg open meetings, o.a. de Disney-Parijs-meeting momenteel. Ook zijn er vaak meetings van Bokkers in een bepaalde stad of een bepaalde streek in Nederland waar je aan mee kunt doen. Lachen

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 22:33

Ik vind het idd wel jammer dat er weinig meetings zijn waar je gewoon aan mee kan doen.

Aan de andere kant vind ik het ook erg leuk een groep te ontmoeten uit een HK-topic die je eigenlijk alleen via internet kent.

Het overzicht is idd voornamelijk erg makkelijk, hierdoor kan je eigenlijk onmiddelijk zien wat er is afgesproken.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:48

Toen Bokt nog een Boktje was waren er meer open meetings, maar toen was het allemaal nog veel overzichtelijker, mensen moesten elkaar ook nog echt leren kennen, of kenden elkaar juist al van lang voor Bokt.

Nu zijn er zoveel mensen op Bokt, in alle soorten, maten, leeftijden etc. en uit alle windstreken, dat je veel meer zoekt naar mensen met wie je directe aansluiting vindt. Dan is het leuk om met juist die groep een meeting te organiseren. Een open meeting heeft een heel andere insteek, al kan dat net zo gezellig zijn Lachen .