Nieuw :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nadjol

Nieuw :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 16:31

hallo ik ben Nadia en ik ben 13 jaar ik heb een Kwpn'er van 18 en zijn naam is Hoezo. hij is 1,68 en heel braaf Haha! hij heeft M gesprongen en L gedressuurd alleen niet met mij. ik spring, dressuur en ga de hei op met hem. mijn moeder rijd er ook op en we hebben er veel plezier van

ik zit ook in een horseball team dat is een nieuwe sport hier in nederland maar was al heel populair in frankrijk. wij (debbie, eefje, denise, kelly, pleun en ik) zijn ermee begonnen nadat er een demonstratie was bij ons op de manege. wij natuurlijk helemaal enthausiast en na een paar maanden kwam de manege eigenaar op het idee ons eigen team op te stellen wij helemaal blij. wij hebben in Harden berg ook een demo gegeven wat wel goed afliep voor de 1e x wij waren daar aangekomen weer veeeeel te vroeg maar ja Clown en later moesten we op de paarden het meisje dat achter me reed zei ik ga je niet voorbij he (want we moesten in galop binnenkomen) nou we waren nog geen 3 seconde aan het galloperen of ze vliegt me voorbij Tong uitsteken op de 1e helft van de wedstrijd ging het goed en hadden we 1 doelpunt alleen we hadden 1 bange pony mee ik moest wisselen 1 Z-dressuur-pony en een wilde. nou die wilde ging er vandoor die bange kwam niet zo dichtbij en de Z dressuur pony die showde zich alleen maar voor het publiek Tong uitsteken de eindstand was 2-1 voor de tegen partij... maar ach ja het was onze eerste hb ervaring en hebben er wel veel van geleerd.

alleen er is een probleempje iedere zondag hebben wij dan horseball training en met iedereen gaat het supergoed en iedereen krijgt complimentjes behalve ik... mijn pony is namelijk doodsbang of ja doodsbang gewoon bang... dat is heeel jammer we hopen dat het weg gaat door veel te oefenen 'oefenen baart kunst' zeggen ze nou we hopen het maar Schijnheilig

maar ja ik heb wel genoeg verteld

groetjes nadia en Hoezo en Marloes (mijn horseball pony)

reacties zouden leuk zijn Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Nieuw :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:22

Welkom op Bokt Nadia! Lachen
Ben wel benieuwd naar foto's van Hoezo.
Aparte naam trouwens! Clown

Veel plezier en als je iets niet snapt of weet kan je bij de Regels kijken of bij Help. (bovenaan het scherm)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:24

Welkom! Lachen

Leuk dat je aan Horseball doet, lijkt mij ook een gave sport.

xLoes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:37

Horseball doe ik altijd op ponykamp.. het is echt súper gaaf hea Lachen

Welkom Nadia ! ik ben ook wel benieuwd naar foto's Schijnheilig

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 21:14

leuk dat je dat doet
nog veel plezier op bokt

jobie