Staan toch wel veel topics verkeerd/dubbel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Staan toch wel veel topics verkeerd/dubbel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:32

Wat me de laatste tijd opvalt is dat er toch aardig wat topics verkeerd staan...
Problemen met gezondheid staan vaak bij "alledaagse praatjes", net als problemen met de PC..
Ook zie ik met regelmaat topics voorbij komen waar al onwijs veel topics
over zijn geweest, ook dit wordt met een tem meestal wel weer gesloten.
(Bijvoorbeeld ik heb een probleem met MSN)
Ik geloof natuurlijk niet dat dit expres gebeurt, maar vraag me wel af of sommige mensen
hier wel bewust van zijn?

Sani

Re: Staan toch wel veel topics verkeerd/dubbel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:38

Ik denk dat dit vaak de mensen zijn die even snel een topic willen plaatsen en soms niet eens opletten waar ze het neer zetten.
Waar ik mij dan weer aan erger is de inmiddels bijna gebruikelijke afsluiting "Ik hoop dat dit hier goed staat".

KIJK het dan NA voordat je het plaatst. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:45

Ik zie het ook vaak. Mensen zijn ook gewoon te lui soms. Als je erbij zet 'Ik hoop dat het goed staat' dan moet je even kijken en nadenken, dan kom je er zelf wel achter. Zo moeilijk is het niet toch? Maar dan pleuren ze het liever gewoon ergens neer want het word toch wel weer verplaatst.

Mss is het een idee als er bokkers zijn die dit vaker doen om de verkeerd geplaatste topics gewoon te sluiten ofzo? De volgende keer dat ze een topic willen openen kijken ze dan mss beter.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:48

Sani schreef:
Ik denk dat dit vaak de mensen zijn die even snel een topic willen plaatsen en soms niet eens opletten waar ze het neer zetten.
Waar ik mij dan weer aan erger is de inmiddels bijna gebruikelijke afsluiting "Ik hoop dat dit hier goed staat".

KIJK het dan NA voordat je het plaatst. Nagelbijten / Gniffelen

Ik doe dat soms ook, maar dat is meestal omdat ik wel gekeken heb waar het zou moeten, maar het op 2 plaatsen kan, of het gewoon onduidelijk is waar het moet...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:19

Het valt mij ook heel erg op, bijvoorbeeld op LZP heel veel topics over cadeautjes (centraal cadeautopic staat bijna altijd BOVENAAN!) of topics die eigenlijk bij MW horen... Topics die op TV hoorden kwam ik een paar maanden geleden heel veel tegen... Verward Die zoekfunctie is er niets voor niets!

(Er zijn ook heel veel topics die bijna gelijk lopen aan een topic wat er een paar weken eerder ook al opstond... Lang leve de tem knop)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:20

Ik kan me enorm ergeren aan topics over paarden op Leven Zonder Paarden.... Rolleyes Ongelofelijk. Nagelbijten / Gniffelen Kunnen mensen niet lezen? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:32

A_lette schreef:
Die zoekfunctie is er niets voor niets!

Kijk als je nieuwe ervaring heb opgedaan en die wil delen kan ik me dr nog wel bij
inleven, je kan immers niet meer op een oud topic reageren tenzij het een interessante toegevoegde waarde heeft en dan nog...Heb ook wel eens een update gedaan in een oud topci van mezelf, over een operatie van mn kat maar dat werd ook gesloten...dat vind ik dan wel jammer.
Want wie kan dit nu bepalen?

Maar de zoekfunctie is dr idd niet voor niets, en als je wat weten wil over een vrij algemeen onderwerp als....Mn putje is verstopt, of wie heeft er een middel tegen pukkels, dan kan je

Liedje schreef:
Ik kan me enorm ergeren aan topics over paarden op Leven Zonder Paarden.... Ongelofelijk. Kunnen mensen niet lezen?

Daar is idd behoorlijk veel 'wildgroei' Clown

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:37

Chiqa schreef:
Kijk als je nieuwe ervaring heb opgedaan en die wil delen kan ik me dr nog wel bij
inleven, je kan immers niet meer op een oud topic reageren tenzij het een interessante toegevoegde waarde heeft en dan nog...Heb ook wel eens een update gedaan in een oud topci van mezelf, over een operatie van mn kat maar dat werd ook gesloten...dat vind ik dan wel jammer.
Want wie kan dit nu bepalen?

Naja ik denk dat er een limiet moet komen van ongeveer 2 á 3 weken? Of desnoods een maand.
Als er updates zijn in een oud topic van jezelf vind ik dit anders, ik vind dat dat wel moet kunnen. (tenzij het topic al heel erg lang stil ligt). Maar vooral de mensen die bijvoorbeeld niet op de centrale topics letten ect, of topics over onderwerpen die zo vaak voorkomen... Tja... Dat is gewoon luiheid...

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:24

Dit geld dat misschien niet voor iedereen. Maar als beginnende bokker zet je wel es iets vekeerds neer. Of weet je nog niet hoe de zoekmachine werkt.
Bokt is zo groot en heeft zoveel topics dat ik af en toe wel es zelf kwijt raak in de zoekmachine Haha! .

Ik ben het zeker met je eens, ik denk dat er meer modjes moeten komen. Volgens mij is het echt veel werk.