Spat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Spat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 01:47

Ik heb de spat wat meer uitgewerkt.
http://www.bokt.nl/wiki/Spat
Als anderen nog meer weten?

Ook heb ik in het centrale topic foto´s neergezet van een goed been en een slecht been, maar het lukt me maar niet om deze erop te krijgen.
Iemand die het wel kan? ZIjn foto's van mijn eigen paard, maar wel bij de dierenarts gemaakt. Lijkt mij dat het recht van de foto's bij mij ligt, maar weet het niet zeker...

Lielle

Re: Spat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:36

ik heb wat dingen gewijzigd, mn het stuk over vergroeien, dat is nl lang niet altijd het geval.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 21:11

Maar ik had bij het stuk over vergoeien ook iets in de trend van 'sommige gevallen' of 'vaker/vaak?' gezet. Dat is wel waar...

Ik mis nu ook het stukje bij de buiproef. Zie dat je daar een aardig stuk hebt weggehaald, maar in mijn ogen is het nu niet helemaal compleet meer? Kan me er wel in vinden dat het korter neergezet word, omdat het makkelijker wegleest, maar het is maar half...

Foto's niet gelukt??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 10:14

Citaat:
Maar ik had bij het stuk over vergoeien ook iets in de trend van 'sommige gevallen' of 'vaker/vaak?' gezet. Dat is wel waar...

Dat klopt wel, maar omdat je niets zei over het gewoon stoppen van het proces, wekte je de indruk dat het toch het meeste voorkomt en dat is zeker niet zo.

Citaat:
Ik mis nu ook het stukje bij de buiproef. Zie dat je daar een aardig stuk hebt weggehaald, maar in mijn ogen is het nu niet helemaal compleet meer? Kan me er wel in vinden dat het korter neergezet word, omdat het makkelijker wegleest, maar het is maar half...

Ik vond het sowieso onvolledig ("door het been bij de hoef vast te pakken" is maar de helft) en bovendien zou het beter in een apart artikel over buigproef passen.

Citaat:
Foto's niet gelukt??

nou, ik wist ook niet hoe het zat met copyright, vandaar.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 14:17

Wist niet zeker of je dit topic in de gaten hield, vandaar dat pb'tje.

Iemand een idee hoe dat precies zit met de copyright van foto's van je eigen paard, maar die toch door de dierenarts zijn gemaakt? Foto's zijn in het bezit van de eigenaar...