hoe verwijder je "foute" zinnen uit je eigen vorige berichte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

hoe verwijder je "foute" zinnen uit je eigen vorige berichte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 15:17

Ik vraag me af, of je en hoe je, als je recentelijk berichten in een topic hebt geplaatst, en daarin absusievelijk verkeerde informatie hebt gezet, of informatie waarvoor een persoon gee toestemming voor heeft gegeven, en daardoor evtl. schade kan lijden, hoe onbedoeld door je zelf ook, hoe je die bewuste zin(nen) met betrekking daarop uit je vorige posts kan verwijderen, of moet je een mod vragen om dat voor je te doen? Ook: kun je een eenmaal gestart topic verwijderen om dezelfde reden?
Althans, je eigen berichten daarin?

Liezel1

Re: hoe verwijder je "foute" zinnen uit je eigen vorige berichte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:19

je kunt tot op een bepaald tijdstip je eigen berichten "editten".
na die tijd kan dat niet meer.
Dan kun je een mod vragen bepaalde dingen eruit te halen, maar dat wordt niet zomaar gedaan.
je eigen berichten helemaal verwijderen kan niet, dan vallen er gaten in topics.

topics kun je ook niet zelf verwijderen, je kunt hooguit aan een mod vragen of ze naar de mesthoop kunnen... daar kunnen gewone gebruikers niet bij..

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:19

Als je er direct achter komt dat het niet goed is kun je edit doen maar daarna moet je het aan het mod vragen dacht ik.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:20

Zolang er nog edit onder je bericht staat kan je hem nog aanpassen of verwijderen, verwijderen kan niet meer als er al iemand heeft gereageerd. Dus als er geen edit meer staat of al een reactie kan je het beste een mod PB-en.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:29

Ik heb een keer een topic geplaats waarin ik iets onschuldigs vertelde wat mij en iemand anders was overkomen. Ook nog op zo'n manier, dat niet iedereen wist om wie het ging. Echter, toen diegene dat ontdekte vond die het niet zo leuk, hoe onschuldig ook....
Ik heb toen de mods gevraagd dat topic weg te halen en die hebben dat gedaan.
Voor mij een wijze les...alleen iets vermelden over mezelf...niet over een ander...