Hoihoi,
Even uit nieuwsgierigheid: binnen hoe veel tijd moet een TEM worden behandeld?
Ik heb gistermiddag om 13:34 geTEMd op een topic op [PP] (28 uur geleden zeg maar) en die TEM is nog steeds niet behandeld. Niet dat het zo'n dringende TEM is, maar het lijkt me toch dat er niet voor niets drie mods zitten op een subforum als [PP]?
Wat betreft de mods:
Alle drie genoeg online geweest sinds het moment dat ik heb geTEMd.
Mod A heeft al 27 posts gedaan sinds het moment dat ik heb geTEMd en is veelvuldig online geweest (nu ook ondanks dat laatste bericht begin van de middag werd geplaatst). De geplaatste berichten zijn voornamelijk gewoon "gezellig"/meepraten/HK, plus een stuk of 3 "modberichten".
Mod B is weinig online geweest sinds het moment dat ik heb geTEMd, maar heeft toch gistermiddag nog vier berichten geplaatst waarvan 3 "modberichten".
Mod C heeft vandaag 17 berichten geplaatst en is dus ook wel online geweest, stuk voor stuk EA/HK/ITP etc, geen enkele "modactiviteit".
Nogmaals, het is geen dringende TEM ofzo (hoewel het wel een goedlopend topic is dat absoluut verkeerd staat). Ik ben puur nieuwsgierig hoe lang het "mag" of "kan" duren voor een TEM wordt behandeld.