Het ''stipje''

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_

Het ''stipje''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 18:31

Heel vaak zie je in een topic staan ''stipje'' en dat leest best irritant. (vind ik in ieder geval)
Kan er niet een knopje (ofzo iets) komen zoals bijv.. voeg toe aan favoriete topics.
En dat je dan net als eigen berichten etc.. daar kan kijken met de topics die je mee wilt lezen?

afwasborstel

Re: Het ''stipje''

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:31

Dat knopje is er toch al...

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:32

Ik vraag me al een jaar af wat een stipje is Knipoog Maar irritant is het wel ja.

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 18:32

L_iek schreef:
Ik vraag me al een jaar af wat een stipje is Knipoog Maar irritant is het wel ja.

Als je een topic wilt volgen en je zegt er dan wat dan komt het bij eigen berichten te staan,
en dan hoef je niet telkens dat topic te zoeken.

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:34

superpluisje schreef:
Dat knopje is er toch al...

Volgens mij krijg je dat dan elke keer via je mail maar dat weet ik niet zeker kan ook wel ergens anders zijn. En dat is niet zo prettig want dan krijg je steeds weer mails..

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:35

Als je op bookmark drukt komt het daar toch in een lijst te staan, volgens mij krijg je dan niet steeds mails hoor.

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:35

superpluisje schreef:
Als je op bookmark drukt komt het daar toch in een lijst te staan, volgens mij krijg je dan niet steeds mails hoor.

Dan was dat ergens anders bij Schijnheilig

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:36

Onee ik weet het al dat is bij abonneer Lachen

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:37

Als je op abonneer klikt, krijg je een mail! Bij bookmarks komt het in een lijstje te staan. Lachen

Denk dat veel mensen het irritant vinden of niet weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:44

Als je op abonneer klikt krijg je allemaal mails. Dat is pas irritant.

Weet je wat ik ga doen? Ik ga een topic maken over dat ik me irriteer aan al die mensen die een topic openen iedere keer als ze zich ergens aan irriteren. Ik word werkelijk waar spuugzat van alle topics van mensen die zich aan iets irriteren, wat een gezeik allemaal. Accepteer toch eens wat meer van elkaar zeg Rolleyes Bokt is echt een weerspiegeling van de maatschappij, we kunnen niets meer van elkaar verdragen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:03

Zoiets bestaat inderdaad al,
en idd die irritatie topics zijn best irritant....
Op 'stipje' reacties kun je overigens gewoon temmen hoor,
dat zijn namelijk oneliners en dus niet toegestaan.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:04

Miss_Montana schreef:

Huh Verward
Ik ben op verschillende topics geabonneerd, maar ik heb nog nooit een mail gehad hoor!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:07

Miss_Montana schreef:

Weet je wat ik ga doen? Ik ga een topic maken over dat ik me irriteer aan al die mensen die een topic openen iedere keer als ze zich ergens aan irriteren. Ik word werkelijk waar spuugzat van alle topics van mensen die zich aan iets irriteren, wat een gezeik allemaal. Accepteer toch eens wat meer van elkaar zeg Rolleyes Bokt is echt een weerspiegeling van de maatschappij, we kunnen niets meer van elkaar verdragen

Helemaal mee eens, sommige mensen kunnen echt overal een probleem van maken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:09

Ik zit er niet echt mee, maar ik heb zelf wel vaak topics die ik graag wil volgen maar (nog) niks post. Ik bookmark ze wel, maar dan kan je niet naar de laatst gelezen post gaan (of wel?). Dat is wel wat lastig. Zou zoiets niet ingevoerd kunnen worden? Dan kan je topics bookmarken en goed volgen zonder een 'stipje' reactie te moeten geven.

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:11

Miss_Montana schreef:

En dan open ik een topic over het feit dat ik me erger aan mensen die ' me irriteren aan' i.p.v. ' me ergeren aan' zeggen... Vork
Iets irriteert je of je ergert je ergens aan.. Slapen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:43

Het is dat ik van de week ook op het punt stond om zo'n irritatie-topic te openen...Toch maar niet gedaan.
Met name ging dat ook over dat "stipje".
Hoevaak wordt dit wel niet in een topic geplaatst.
Ofwel; ik weet even geen nuttige reactie,maar wil wel graag meelezen en berichten scoren, dus roep ik maar gauw 'stipje'.

Best vervelend zo nu en dan! Of zet er wat nuttigs neer,of reageer dan niet,maar hou gewoon het topic goed in de gaten!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:46

Miss_Montana schreef:

ik stem voor
ik word zo gek van mensen die zich ergeren aan kleine spellingsfouten. (me ipv mijn) of gewoon veel gezegde dingen (zeg maar of ja echt hè)

kleine dingetjes waar gelijk een topic over gemaakt moet worden.
maarja nu ben ik ook eigelijk weer irritant want ik erger mij aan die mensen Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:25

Op stipjesposten kan gewoon getemd worden Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:28

Ik stoor me in het geheel niet aan iemand die een 'stipje' zet.... laat lekker gaan....
Daar kan ik me nu echt niet druk om maken.
Wel om onbegrijpelijke slordige posts en onfatsoenlijke mensen, maar dat lijkt me voor de hand liggend Haha!
Dus iedereen mag van mij 'stippen' totdat ie een ons weegt.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 02:48

Een stipje plaatsen in een topic mag niet, alleen achter een zin mag dat natuurlijk wel Haha!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 03:54

Als je post in een topic kun je het makkelijk terugvinden bij eigen berichten. Dan kunnen ze het topic nog eens op hun gemak doorlezen.
Het is alleen niet toegestaan op bokt om dat te doen, daarvoor is het knopje abboneer en bookmark voor ingezet. Linksboven het topic kun je die vinden.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:44

Amanda schreef:
Je kan inderdaad bookmarken via de knop links bovenin. Je topic kun je via het gebruikerspaneel terugvinden.

Maar kan je dan ook naar ongelezen berichten in dat topic 'springen' zoals nu kan bij 'eigen berichten'? Anders moet je steeds zoeken waar je gebleven bent.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:46

Ja inderdaad... ik heb liever dat het tussen 'eigen berichten' staat, dan dat je je moet 'abonneren' en je elke keer als dr wat in gezegd is een mail krijgt... dat is pas irritant... dan liever even iets zeggen in het topic waardoor hij bij mijn 'eigen berichten' komt te staan... dat vind ik een hoop ellende schelen Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:53

DeniseES schreef:
Ja inderdaad... ik heb liever dat het tussen 'eigen berichten' staat, dan dat je je moet 'abonneren' en je elke keer als dr wat in gezegd is een mail krijgt... dat is pas irritant... dan liever even iets zeggen in het topic waardoor hij bij mijn 'eigen berichten' komt te staan... dat vind ik een hoop ellende schelen Knipoog

Dan heb je dat waarschijnlijk zo ingesteld staan want bij mij is dat namelijk niet zo Lachen