LadyElmira schreef:Echter maakt de TS wel een topic aan over deze pony om de verkoop sneller te laten verlopen. De TS weet echter niets van de pony, het is haar pony niet en ook niet een van een kennis of iets dergelijks. Nu vindt ik het goed bedoeld maar ik vraag me af wat er nu mag en wat niet.
Iemand zet zijn pony te koop en een totaal vreemde '' helpt'' even door deze pony ook op een andere site te zetten. Wellicht niet met advertentie en foto's, maar het lijkt me dat het dan geen nut heeft.
Nogmaals is het goed bedoeld van de TS en ik vindt het ook helemaal niet erg. Maar gek genoeg erger ik me aan dit soort dingen en vroeg ik me het af.
Ben benieuwd.
Hier wil ik wel even op reageren.. Wilde het gisteren niet in het topic zelf doen met de bedoeling een discussie op te starten..
Ben dan ook blij dat je zelf een topic opent en ik hier alsnog even op kan reageren!
Allereerst heb je dan de boodschap van ts niet meegekregen, ze heeft het topic niet geopend om de shet sneller te verkopen, maar meer een goed bedoelde aktie om het beestje een goed tehuis te bezorgen, omdat een gratis aangeboden shetje of elk ander gratis dier, onbedoeld mensen aantrekt die misschien de ballen verstand hebben van paarden.
Ik vond het juist een goede aktie dat ze dit topic opende om iig paarden mensen op die advertentie te wijzen en zodoende dit beestje voor evt ellende te kunnen behoeden..
Dacht dat je gisteren met je onvriendelijk berichtje je punt wel had gemaakt, maar dat jij er weer een heel topic aan moet spanderen snap ik ook niet helemaal.