even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cheiba

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 14:51

dag iedereen,
ik ben nog niet zo lang lid en zag dit topic en dacht oh ik zal mezelf ook maar effe voor stellen;)

ik ben mare, 19 jaar en woon nog thuis (haha wel relaxd ouders die voor je wassen en koken);)
ik rij vanaf mijn 5e paard en ben helemaal weg van deze beestjes. de eerste keer op een paard was bij een politieman. ik mocht zomaar even mij hem voor op het paard zitten, vanaf dat moment was ik verkocht.
na lang zeuren mocht ik ga lessen bij een manege (dit was nog best lastig, want je mag pas vanaf je 7e op een manege rijden)
ik heb hier een half jaartje les gehad en ben toen weggegaan. ik mocht helemaal niks, miss 1 a 2x in de hele les draven en verder niks. toen ben ik na mijn nichtjes gegaan (zij hadden een eigen pony)
hier heb ik beter leren rijden dan dat half jaartje op de manege.
hierna ben ik vrij snel met mijn zusje op zoek gegaan naar een verzorg shet. haha
dit ging best vlot (aangezien er best wel wat pony's zijn bij mij in de buurt.)
na 2 jaar kreeg ik me eerste shetlander genaamt erikje. een schat van een beest.
helaas was erikje niet ingereden en een hengst dus niet de geschikte pony voor een meidje van 7 jaar.
we hebben erikje toen ingeruild tegen een welsh 2jaar oud. (ook niet zo slim)
dit was een plaatje om te zien maar verder moest je niet te dicht bij haar in de buurt komen, ze schopte je werkelijk bont en blauw Verdrietig
na een jaar werd ook zij weer verkocht en bleef het een tijdje stil met de pony's bij mij thuis. (ik had nog wel verschillende verzorg pony's)
toen ik 17werd kreeg ik weer een pony (een mini shet) hellaas is deze na 4jaar ook weer weg gegaan. hij had bij ons alleen maar gezelschap van 2 geiten en dit vond hij niet zo leuk.
inmiddels was ik met vrienden naar een paardenmarkt geweest en had ik zelf mijn eigen paardje gekocht.
een engelse volbloed Celestial Night (ex-renpaard) dit was echt mijn engeltje. zo lief als hij was! Lachen
maar ook hier ging het weer mis....
na een jaar kwam ik er achter dat ik geen geld meer had voor dierenarts kosten als hij eventuweel onverwachts daar heen moest... Bloos
dus ook hij is helaas verkocht. gelukkig kon hij naar een meisje van 12 die ik goed kende.
ze had hem op een stal staan in vinkel. helaas ging er wat dingentjes niet goed met betalen en heeft de staleigennaar van de een op de andere dag besloten om mijn lieve paardje naar de slager te brengen Huilen Huilen Hamer
nu heb ik 2 hele lieve verzorg paarden die helemaal op conditie moeten komen, omdat ze 2 jaar stil hebben gestaan.
gelukkig gaat dit erg goed. ook heb ik voor het eerst afgelopen zomer onder begeleiding een jonge merrie ingereden. Haha!

zo volgens mij weet je nu een heleboel over me, en anders moet je maar effe een berichtje achter laten Knipoog

Jisa

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 18:34

welkom

heel veel plezier Haha!

Karl66

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 02:45

Dubbeltopic, hier een slotje.