ze opent overal interessante topics ahum met links naar 1 of ander spelletje waardoor ze beter wordt als wij er op klikken. ze heeft ook al meerdere accounts aangemaakt hier op bokt. temmen is al een aantal keer gedaan in verschillende topics door verschillende mensen...
ok, ik wist niet dat er al een mod mee bezig was. kunnen wij niet zien zo. en je zal net zien dat de betreffende mod waar de tem naartoe wordt gestuurd niet online is, dus dan gaat dit sneller omdat meer mods dit lezen;)
Ik geloof dat er al een mod mee bezig is, toen ik haar berichten na las (nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig ) kon ik een topic niet openen, wat waarschijnlijk komt doordat die naar de mesthoop verplaatst is.
Desbetreffende mod melt zich. Wanneer je temt zien alle ods dat, niet maar eentje. Het is dus belangrijk om bij zoiets te temmen. Hier een topic openen zien we namelijk vaak pas later dan de tems. Maar als het goed is is het al opgelost!
Wat trouwens altijd mag als er een 'spammer' bezig is, is even een pbtje sturen naar een mod die online is (dat kun je zien onderaan de forumindex). Een pbtje zien we soms nog wel sneller dan een tem - en in ieder geval sneller dan een topic op FZ