Hanne_x3 @ bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hanne_SP

Hanne_x3 @ bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 20:49

Hoi,

Ik ben Hanne een meisje van 14 jaartjes jong.
Ik heb mooie krullen met bruin-groene ogen.
Ik woon in België in de provincie West-Vlaanderen.
Op school zit ik momenteel in het 2e Moderne C.
Voor volgend jaar twijfel ik tussen Economie en Wetenschappen.

Nou nu mijn paardensportleven! Lekker leuk gewoon!
Ik rij nu 5 à 6 jaar lang... Dus vanaf mijn 8e of 9e jaar...
Mooie leeftijd... Hoe ben ik in de paardensport geraakt?
Nou... Eerst heb ik een boerderijkamp gedaan, daar waren ook 2 shetten.
Aan het einde van het kamp was het een show voor alle ouders.
Ik gaf een show met de zwarte shet Sofie.
En daarna had een vriendin van mij haar ingeschreven voor een heuse paardrijkamp.
Zo is dan de kriebels bij mij opgekomen en mij dan ook maar ingeschreven in dezelfde kamp als mijn vriendin.
Eerste kamp was het stap en draf aanleren. De 2 laatste dagen van het kamp was het al individueel rijden.
DAN was de gevreesde paardenmicrobe in mij gekropen Koe
Tweede kamp was het in een groep die individueel konden rijden maar nog niet galoperen.
Derde kamp heb ik mijn galop geleerd! Eerst aan de longe natuurlijk! Lachen
Maar de eerste galopmomenten waren zalig! Lachen Met een grooooot paard Belle! Tong uitsteken
Daarna mocht ik lessen volgen van mijn ouders en ikke natuurlijk blij!
Dan een jaartje zo verdergereden met tussendoor nog een kampje ofzo...
Dan kwam eens een kamp aan en ik mocht mijn cadetten-brevet rijden(we noemen dat zo en dat houdt in: stap, draf en galop in een klein groepje, géén theorie)met Sisi. En ik was geslaagd. Een jaartje later was ik gestart met mijn springlessen. Mijn eerste springles was met Twister een heel lief paard (maar is onlangs al gestorven door koliek Verdrietig )En de eerste sprong was al direct zo van : Wauw! Zalig! Je zweeft! Tong uitsteken Dan ben ik verder springlessen gaan volgen. In dat jaar mocht ik eens rijden bij de paarden van mijn papa's kennis. Daar waren 5 paarden. De namen zijn Chipsy (shet), Jumper (haf), Shuttling Pride (Engelse volbloed), Hut Ab (Engelse Volbloed), Quimbey (Engelse Volbloed) Ik reed toen veel op de shet omdat mijn gewicht en lengte te doen was. Later reed ik dan op Hut Ab en Shuttling Pride. Ik leerde veel! Ik reed toen nogaltijd op de manege. Verder leerde ik beter springen in de manege en ik was zo ver geraakt dat ik mijn A-brevet mocht doen! Veel mijn theorie gestudeert (tis nu eens anders dan Frans ofzo! Tong uitsteken ) Ik had veel zenuwen want Hemlington heeft bij het onderdeel dressuur gesteigerd en ik dacht dat ik er niet door was... Maar geslaagd! En commentaar dat ik het goed had opgelost! Lachen Dan reed ik gezellig nog en jaar of 2 verder tot NU! Lachen

Nu heb ik kort geleden bericht gekregen dat ik 3 paarden mag gaan 'verzorgen' (Hoh ja ik mag er gewoon alles mee doen!) En ik start in de paasvakantie. Lachen

Nu enkele foto's:

Ik!
Afbeelding

Oude rijfoto met Hut Ab (Mis je! Verdrietig )
Afbeelding

Jumper de haf die ik rij
Afbeelding

Grote liefde tussen ik en superpaard Charly!
Afbeelding

Vlieeeegende galop met Charly!
Afbeelding

Mijne Charly!
Afbeelding

Wie zou mijn lievelingspaard zijn? Duivel

Nou weten jullie heel wat over mij en mijn paardenleven! Lachen

Balou_k

Re: Hanne_x3 @ bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:38

Leuke paardjes allemaal, en leuk dat je vanaf de paasvakantie verzorgpaardjes mag gaan uhh.. verzorgen

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:32

Hehe dankuu! Lachen Als je wilt kan ik nog meer foto's zetten! Lachen Meer rijfoto's enzo...

Martinefiona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:34

Welkom ; leukee paardjes idd !