Ik heb een vraagje over de bookmarks. Net als gewoon onder de tabbladen staan er voor de titels van die icoontjes met papiertjes, maar... Volgens mij worden ze nooit oranje als er een nieuw bericht geplaatst is. Waarom niet? Het lijkt me namelijk erg handig
We bedoelen dat voorste blaadje, want die jij hebt omcirkeld wordt toch nooit oranje als er een nieuw bericht geplaatst is sinds je in dat topic bent geweest?
Ik vind dat veel makkelijker dan dat ik moet gaan kijken wie er als laatste heeft gepost en me dan te bedenken of ik die al heb gelezen of niet Ik maak namelijk heel veel gebruik van deze functie, dus ik heb aardig wat bookmarks, en dan duurt het even voor je bij alles bekeken hebt of er nog wat nieuws is bijgekomen
Neee. Als je op deze klikt kom je bij het bericht dat jij als laatst hebt gelezen, ook al is het topic 80 pagina's verder. In zo'n geval moet je steeds terug bladeren en dat is heel irritand.
Neem nou eens een topic waar regelmatig op gereageerd word (die je al een keertje hebt gelezen), maar waar je al een tijdje niet gekeken hebt. Dan zal het wat duidelijker worden denk ik
Volgens mij hebben jullie me alletwee verkeerd begrepen, ben ik dan zo ingewikkeld Kijk eens heeeelemaaaal links. Nog voor de topictitel. Daar staan nu bij de printscreen van Suus dus 2 oranje velletjes met een puntje. Dat is bij mij dus niet, bij mij blijft 'ie gewoon altijd en eeuwig wit! edit: Dus dan wordt mijn probleem ook opgelost, Eline? Of ligt dat weer ergens anders aan
Allebei de icoontjes brengen mij naar mijn laatst gelezen bericht. En anders ben ik niet goed wakker.
Dat icoontje wat jij bedoeld brengt je naar het laatste bericht van dat topic, dat icoontje waar hun het over hebben brengt je naar het laatst gelezen bericht in het topic (wat dus niet het laatste bericht in het topic hoeft te zijn)
nee, het icoontje waar ik het over heb daar kun je niet op klikken snap je Het is dat grotere icoontje, waar je niet op kunt klikken maar waar een stipje komt te staan, en die gaat wiebelen en wit of oranje is... Die blijft bij mij bij m'n bookmarks altijd wit Ik hoop dat ik nu duidelijk ben, want mijnalbum pakt m'n printscreen niet vanwege een te klein aantal pixels