Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eline schreef:Wat je in ieder geval zou kunnen proberen is het verwijderen van je cookies en je tijdelijke internet bestanden.
Voor de rest: wat voor browser gebruik je?
Chiqa schreef:Heb je je PC al eens gedefragmenteerd? Wordt ie ook sneller vam wel even een schijfopruiming doen.
Eline schreef:Bovenin je browser staat (als je in dit topic bent) de naam van het topic, en daarnaast waarschijnlijk 'Internet Explorer' 'Mozilla Firefox'. Om te weten welke versie je hebt, kun je bij 'help' kijken, de onderste optie is daar waarschijnlijk 'over internet explorer' of 'over mozilla firefox'.
Heb je enig idee waar de pagina op blijft hangen? Zie je onderin tekst staan oid?
Zammie schreef:Ik heb er af en toe ook last van. Gisteren kon ik zelfs niet meer afsluiten op de normale manier. Vraag me ook af waar het aan ligt. Heb hier geen last van op andere websites....
Zammie schreef:ik zit bij @home...
Zammie schreef:Het is nou ook niet bepaald dat ik een oude computer heb. Deze verleden jaar zomer gekocht, dus... maar heb het alleen met bokt... Cookies verwijderen enzo doe ik ook regelmatig..
Zammie schreef:Ik zit op een stukje niemandsland in Drenthe.....
Joepju schreef:Zammie schreef:Ik zit op een stukje niemandsland in Drenthe.....
dat zal het vast zijn.....whaahhaa...![]()
Misschien heeft er 1 of andere koe aan je glasvezelkabeltje zitten kauwen....![]()
Eline schreef:Het kan zijn dat Bokt in de avonduren trager is dan normaal, maar pagina's die vastlopen, dat hoort niet. IE 6.0 is niet nieuw, maar ook niet zo oud dat de problemen daarvandaan zou moeten komen.
Wat ik nog kan bedenken, is je flash player misschien verouderd, wat krijg je te zien op deze pagina?
http://kb.adobe.com/selfservice/viewCon ... d=tn_15507
na 'Your player version'