Wiki bij sticky onderwerpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EstherHegt

Wiki bij sticky onderwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 01:17

Ik vraag me af of het mogelijk is om een verwijzing naar bepaalde wiki pagina's toe is te voegen bij sticky onderwerpen. Voorbeeld is 'mijn pagina' over Jakobskruiskruid onder medisch, in die sticky blijven steeds de zelfde onderwerpen terugkomen, ik kan niet linken naar mijn eigen website en de uitlegpagina's over uitgebreide uitleg over steeds terugkerende vragen. De Wiki pagina is weliswaar beknopter en geeft op veel vragen geen antwoord, maar is het wel een mogelijkheid om die pagina toe te voegen bij zo'n sticky onderwerp als lees dit eerst? Op zich heb ik er geen problemen mee om te blijven herhalen en uit te leggen, maar wie weet scheelt het wel wat.
Ik kan me zo voorstellen dat dit voor meer sticky onderwerpen geldt.

Shadow0

Re: Wiki bij sticky onderwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:32

Het is inderdaad een goed idee om de wiki-onderwerpen te linken vanuit de sticky's. Ik heb gevraagd of de mods hiernaar willen kijken, maar als je zelf nog iets tegenkomt dan kun je zeker even een pb'tje sturen naar de mods van het betreffende forum, dan kunnen ze het sticky aanpassen. Ja

EstherHegt

Re: Wiki bij sticky onderwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 12:48

Fijn dat dit mogelijk is! Het zal allicht de informatie wat toegankelijker maken.