Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wranglerbutt schreef:Geen PB's meer (kunnen) ontvangen van een 'foei' lijkt mij een heel fijn plan
Linea recta 'retour afzender'
Nymphadora schreef:Wranglerbutt schreef:Geen PB's meer (kunnen) ontvangen van een 'foei' lijkt mij een heel fijn plan
Linea recta 'retour afzender'
Mij ook!
Of dat de stuurder een melding krijgt met dat hij/zij geen pb's naar jou kan verzenden.
Wranglerbutt schreef:Nog beter!
Het moet natuurlijk wel onmogelijk zijn om pb's van moderators en beheerders te weigeren, lijkt me
SpiedSkeet schreef:Maar hoe zie je dat dan voor je? Je zet iemand in je Foei lijstje, en vervolgens negeer je die persoon eigenlijk.
Dan is de ruzie 'opgelost'.. En dan? Moeten die moddies dan alles gaan terug zetten? Ik denk dat ze daar hun handen vol aan gaan krijgen. De optie om de gebruiker zelf te laten beslissen is imo ook niet handig, om de reden die je zelf al geeft.
Misschien zo instellen dat je pas na een x aantal dagen, of voor mijn part een maand, de desbetreffende gebruiker weer uit je foei lijst kunt halen?
SpiedSkeet schreef:Als dit er door komt, dan vind ik ook dat je de reacties die diegene plaatst op bokt gewoon niet meer moet kunnen lezen. Zoals je zelf al zegt, de verleiding wordt dan te groot om het bericht alsnog te lezen en te reageren.
Dan maar helemaal geblokt.. Al betwijfel ik of dit er door komt. Ik vind dat menigeen op bokt gewoon niet zo snel op zijn/haar teentjes getrapt moet zijn en kritieken moet kunnen slikken.
Maar goed, daar gaat het nu niet over
casperrr schreef:Mwoh ik weet het niet... Heb ook wel eens op een forum gezeten die dat ook deed. Niet bepaald goede ervaringen
Wat als je iets via EA hebt gekocht, de transactie loopt niet bepaald soepel, en je komt er niet uit met de verkoper, en die besluit jouw in de foeilijst te zetten zodat hij van al het gezeur af is? Hoe wil je diegene dan bereiken?