TEM terug trekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

TEM terug trekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 10:22

Kan dat, als je meteen nadat je geTEMd hebt ziet dat dat niet nodig was geweest..?
Ik temde net voor iets dat ik gewoon verkeerd gelezen had en waar niets mis mee is. Kan ik dat terug trekken zodat het mods een klein beetje tijd scheelt? Want hier hoeft niet naar gekeken te worden verder.

jiehaaa

Re: TEM terug trekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:24

Ik heb dat ook eens gehad, en temde toen nog een keer met begeleidend bericht.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:26

Dat is idd de makkelijkste oplossing Jiehaaa. Dan kan de betreffende mod gelijk zien dat er niets aan de hand is en de tem weer sluiten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:47

Ik heb het ook eens voorgehad en opgelost zoals Jiehaaa. Er is niet echt een andere mogelijkheid, denk ik...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 05:03

Het gebeurt mij ook wel eens dat ik perongelijk op de tem knop druk, dan zet ik er meestal bij dat het mijn fout was

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 14:48

ik tem ook wel eens te snel en zou ook wel een verwijderknopje willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:12

Idd, ik druk ook wel eens per ongeluk op de knop druk. Dan is het het handigste om er iets achteraan te sturen met SORRY , niet de bedoeling Clown Maar het zou idd handiger zijn om je tem te kunnen wissen, net als PB's die kan je ook weghalen nadat je ze verstuurd hebt.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:16

als je per ongeluk op de tem-knop klikt kun je toch gewoon met het pijltje back gaan?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 15:55

Ja, maar niet als je de tem verstuurd hebt, vervolgens het betreffende nog eens leest en inziet dat je iets compleet verkeerd begrepen had Clown
Maar heb inderdaad een 2e bericht gestuurd met sorry, mijn fout en het is netjes "afgehandeld" zo Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 12:01

Tems kun je idd niet verwijderen, wij ook niet (tenzij we het bericht zelf verwijderen, maar dat is vooral in het geval van stipjes-reacties). Lachen Als je een tem doet die bij nader inzien toch niet nodig was geweest kun je idd nog een keer temmen, maar het gemakkelijkste is om via het 'Gebruikerspaneel' een reactie/toelichting te geven op je tem. Dan staat er gewoon 1 tem ipv 2 Lachen.

Ehm... Linksonderin het keuzemenu (waarin je onder andere je profiel kunt aanpassen en je privéberichten kunt lezen) staat de optie 'Tip een Mod'. Je kunt hier je open en je gesloten meldingen zien met het bijbehorende commentaar van de moderator. Als het goed is staan daar ook 'invulvelden' en daar kun je een reactie op de tem geven.

Op het moment dat iemand meldt dat het niet nodig was is het imo een kwestie van sluiten en klaar Lachen