Hoe maak ik een avatar bij mijn naam?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

crispy4ever

Hoe maak ik een avatar bij mijn naam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 11:26

Hoi allemaal
ik ben elf jaar en heb nog niet zolang bokt.
ik heb al in heel veel topics gekeken hoe ik een avatar bij mijn naam moet maken ik begrijp er egt helemaal niets van!
zou iemand het mij kunnen uitleggen op een manier die makkeljik te begrijpen is?
alvast heel erg bedankt
groetjess Haha!

Denise

Re: Hoe maak ik een avatar bij mijn naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:09

Ga rechtsboven naar het gebruikerspaneel. Klik links op profiel en dan daaronder op 'wijzig avatar'.
Klik op bladeren, ope n de afbeelding (hij moet wel 60x60 pixels zijn, zo niet dan kun je hem hier verkleinen). Klik op versturen en voila!

crispy4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 20:50

Dniesjj117 schreef:
Ga rechtsboven naar het gebruikerspaneel. Klik links op profiel en dan daaronder op 'wijzig avatar'.
Klik op bladeren, ope n de afbeelding (hij moet wel 60x60 pixels zijn, zo niet dan kun je hem hier verkleinen). Klik op versturen en voila!

als ik de foto heb verkleind dan ga ik naar gebruikerspaneel en dan proeviel en dan wijzig avatar maar dan staat en dat hij tussen de 0 en 29 kb ofsoow moet zijn en dat hij nog te groot is. maar je moet oko ergens iets downloaden ofsoow?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:59

Als je de affbeelding in paint opent en opslaat, dan heeft hij meestal wel minder kb's. Misschien meot je dat eens proberen.

crispy4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:58

Dniesjj117 schreef:
Als je de affbeelding in paint opent en opslaat, dan heeft hij meestal wel minder kb's. Misschien meot je dat eens proberen.

oke ik ag het meteen proberen.