Het gaat hier dus om te topics die gestart zijn door iemand met een relaccount, niet over uit de hand gelopen discussies!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Uhh, er kunnen nogal wat dingen gezegd worden die de TS kwetsen
MyrtheJ schreef:Uhh, er kunnen nogal wat dingen gezegd worden die de TS kwetsen, we gaan toch niet voor ons lolletje andere mensen hier zitten wegpestenIk vind het goed dat ze optijd op slot gaan... zeker met HAW topics.
Lotte1990 schreef:Tsja grappig is het wel, maar vind het ook wel goed dat ze zsm gesloten worden. Hoe kun je anders op bokt (als leek) nog wijs worden uit serieuze, informatieve topics en uit bullshit van mensen die zich vervelen?
Edit: bijvoorbeeld idd met het in-de-krul-topic van net, stel er komt iemand die écht weinig van paarden weet, naief is, of weet ik veel wat en die neemt onze 'tips' serieus.. Dan wil ik niet weten wat voor ongelukken er gaan gebeuren
CleovG schreef:Lotte1990 schreef:Tsja grappig is het wel, maar vind het ook wel goed dat ze zsm gesloten worden. Hoe kun je anders op bokt (als leek) nog wijs worden uit serieuze, informatieve topics en uit bullshit van mensen die zich vervelen?
Edit: bijvoorbeeld idd met het in-de-krul-topic van net, stel er komt iemand die écht weinig van paarden weet, naief is, of weet ik veel wat en die neemt onze 'tips' serieus.. Dan wil ik niet weten wat voor ongelukken er gaan gebeuren
Welke idioot gaat dat soort dingen nou bij een paard doen, dan heb je toch geen gevoel
CleovG schreef:Lotte1990 schreef:Tsja grappig is het wel, maar vind het ook wel goed dat ze zsm gesloten worden. Hoe kun je anders op bokt (als leek) nog wijs worden uit serieuze, informatieve topics en uit bullshit van mensen die zich vervelen?
Welke idioot gaat dat soort dingen nou bij een paard doen, dan heb je toch geen gevoel
Born2BCrazy schreef:En ik heb alle fun weer gemist