Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sronnie schreef:http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... ersnaam.3F
Wanneer je je naam veranderd kun je aanvinken dat je niet wilt dat je oude naam in je profiel zichtbaar is.
Je hoeft het dus niet bij mods aan te vragen, je kunt het éénmalig zelf doen.
Zonnetje81 schreef:Ja ik heb mijn naam gewijzigd ivm privacy van google NOT!!! Alles vliegt eruit wat je op bokt schrijft en aangezien mijn oude naam bij iedereen wel bekend was en ook nog mijn msn naam was dacht ik van laten we dat mooi nou eens een keer veranderen. Alleen nu komen een paar topics er nog uit ivm een gequote stuk erin.
sronnie schreef:Zonnetje81 schreef:Ja ik heb mijn naam gewijzigd ivm privacy van google NOT!!! Alles vliegt eruit wat je op bokt schrijft en aangezien mijn oude naam bij iedereen wel bekend was en ook nog mijn msn naam was dacht ik van laten we dat mooi nou eens een keer veranderen. Alleen nu komen een paar topics er nog uit ivm een gequote stuk erin.
Tja wat betreft privacy, dat had je moeten bedenken voordat je je aanmelde op bokt.
De gequote stukken, zie mijn edit in mijn eerste post, dat kan niet veranderen.
Liezel1 schreef:maar ik vraag me af of daar nu nog wel iets aan te doen is...
Liezel1 schreef:maar begrijp ik dan goed dat je je oude naam helemaal wil "verbannen"?
want nu snap ik het niet goed meer... je wil je oude naam niet meer aan je nieuwe naam gelinkt zien, maar als je op je oude naam zoekt dan komt er bijna niets meer uit?
help, ik ben het spoor bijster
sronnie schreef:Ah nu begrijp ik wat je bedoeld
Ik zou de berichten met de quotes temmen en dan vragen aan desbetreffende mod of de oude gebruikersnaam in die berichten mag veranderd worden in je nieuwe.