'Eigen berichten' deleten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

'Eigen berichten' deleten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 18:11

Ik heb weer een vraagje, en geloof best dat ik lastig ben Haha!

Ik 'bok' altijd via 'eigen berichten', dus de topics waar ik al gereageerd heb. Grote frustratie dus als die functie het niet meer doet voor onderhoud, want ik blijf gewoon doelloos klikken.. Clown
Maar, hoe langer ik bok, hoe meer reacties ik plaats, en hoe meer topics er in mijn eigen berichten staan. Het wordt dus vrij onoverzichtelijk daar, en natuurlijk kost het vrijwel geen moeite om even wat verder naar onderen, of de tweede pagina te klikken, maar ik zou graag af en toe een grote opruiming houden daar. HK-topics bijvoorbeeld waar ik ooit een reactie heb geplaatst, maar verder niets mee heb. Of heel veel HAW-topics die ik een tijdje volg, maar zodra het niveau van de reacties is gedaald tot: 'leuk paard, je rijd netjes', niet meer in wil kijken.

Is het niet mogelijk om gewoon een optie te maken om topics uit die lijst te schoppen? Dat zou het bokken voor mij (en een hele hoop anderen?) een stuk makkelijker maken, haha!

EvelijnS

Re: 'Eigen berichten' deleten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:13

Ik wilde net zeggen, even de zoekfunctie gebruiken doet wonderen. Knipoog

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:15

Dat wou ik ook net zeggen. Nagelbijten / Gniffelen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:21

van die 3 topics staan er zelfs 2 op de voorpagina Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 18:22

*kuch* oké, dan ben ik gewoon écht écht vervelend Haha! Dacht dat ik wel lang genoeg meekeek op FZ om te kunnen zeggen dat ik dit topic nog noit voorbij had zien komen. Niet dus, haha! Ik tem even!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:28

Evelli schreef:

Die onderste is oud topic en die andere 2 zijn gesloten.
Dus het lijkt mij wel een mooie kans om te zeggen dat ik het persoonlijk heeel fijn zou om er ipv
"Actieve onderwerpen | Eigen berichten"
"Actieve onderwerpen | Eigen berichten | Bookmarks"
oid er van te maken. Zodat je je eigen lijst kunt samenstellen en je bent er ook met maar 1 klik
Maar het irritante van Bookmarks vind ik dat weer dat er niet zo'n knopje zit; Afbeelding
Ik ben zeikerd *LOL*

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:02

In dit topic is ondertussen drie weken niet meer gereageerd, maar om elke maand een nieuw topic over dit onderwerp openen is ook lichtelijk overdreven.

Wat mij betreft kan dus in bovenstaande topic gepost worden als er zinnige toevoegingen zijn en komt er hier een slotje.