Maar inderdaad, daar zul je geen antwoord op deze vraag vinden. Bij help vind je veelgestelde vragen over het gebruik van Bokt, geen paardgerelateerde vragen.
Ik ben opzoek naar nieuwe menproeven van 2008/2009. Op dressuurproeven.nl en knhs.nl staan die van 2006/2007.
Ligt eraan of je ze voor klasse 4 of klasse 123 wil hebben Voor klasse 4 zijn ze beschikbaar via www.hoefnet.nl klasse 123 zijn nog in de maak vanwege kleine veranderingen.. Volgende keer je vragen op het aangespannen rijden forum vragen, krijg je vanzelf antwoord
Ook daar staat bovenaan de pagina een FAQ en alle verwijzingen naar wiki-artikelen betreffende het mennen
Bedankt allemaal. Het was wel die van '2006'. Maar ik had even op internet gezocht en toen stond er iets van menproeven 2008/2009. Toen vroeg ik aan de eigenaar of ik die moest hebben zeiden ze ja maar blijkbaar hadden ze het niet goed begrepen want toen ik vertelde dat op internet alleen die van 2006 kon vinden bleek het dat die wel goed waren.
Nouja beetje ingewikkeld maar het is goedgekomen en er is een 3e plaats op noordelijk kampioenschap mee behaald.