Zil stelt zich voor....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zil

Zil stelt zich voor....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 10:43

Hallo,

Ik ben Bianca en woon in Spijkenisse. Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn man, mijn Duitse Herder Kyra en mijn 2 katten, Diesel en Flo.
Ik ben helemaal idolaat van beessies en dan in het bijzonder honden en paarden.

Momenteel ben ik erg actief in de hondesport, maar ik heb bijna 15 jaar paard gereden. Eerst op diverse maneges, zoals Manege Hoogvliet ( voorheen Pandora) en manege Tinte, waar ik ook een half jaar stage heb gelopen, één dag in de week.
Ik heb een tijdje 3 verzorgpaardjes gehad en mijn ex-vriend had een paard waar ik een jaartje op heb mogen rijden en heb mogen verzorgen.
Nu doe ik helaas niks meer met paarden. Ooit, als ik meer vrije tijd heb, dan wil ik het zeker weer oppakken en dan het liefste met een verzorgpaardje of, nog mooier, misschien met een eigen paardje.

Ik ben bij toeval op Bokt terecht gekomen en kijk sinds dan ook elke dag even . Eigenlijk een beetje verslavend.

Groetjes Bianca

gaapje

Re: Zil stelt zich voor....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:48

welkom hoor
en ja het is echt vreselijk eenmaal verslaafd kom je er nooit meer vanaf Haha!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:00

Ook van mij welkom hier..enne verslavend is het zeker..

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:04

Héé Bianca, volgens mij kennen wij elkaar?!?! Tenminste als jij de collega van mijn mams (Tineke) bent?? Maar zo te lezen wel Haha!
Welkom op Bokt!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:14

Welkom op bokt Lachen.

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 20:11

Hahaatje schreef:
Héé Bianca, volgens mij kennen wij elkaar?!?! Tenminste als jij de collega van mijn mams (Tineke) bent?? Maar zo te lezen wel Haha!
Welkom op Bokt!

Hahaha, dat klopt. Ik zat een beetje te surfen op bokt en kwam in jouw profiel terecht. Heb ik aan je moeder laten zien, heeft ze dat verteld?
Misschien heb je zin om van het voorjaar weer eens een ritje te gaan maken over de Drunense duinen?

Groetjes

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 10:16

Nee, dat heeft ze nog niet verteld, haha... Nou heb ik mijn ouders ook al een week niet gesproken hoor Bloos, zal ze vanavond weer eens bellen!
Maar een ritje in het voorjaar vind ik een goed plan! Ik ga wel op vakantie over 4 weken dus zal pas daarna worden maar wat mij betreft hebben we een date, haha! Alleen die hele lange rit (6 uur geloof ik) sla ik even over. Mijn billen doen nog zeer als ik er weer aan denk Haha!

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 13:43

Hahaatje schreef:
Nee, dat heeft ze nog niet verteld, haha... Nou heb ik mijn ouders ook al een week niet gesproken hoor Bloos, zal ze vanavond weer eens bellen!
Maar een ritje in het voorjaar vind ik een goed plan! Ik ga wel op vakantie over 4 weken dus zal pas daarna worden maar wat mij betreft hebben we een date, haha! Alleen die hele lange rit (6 uur geloof ik) sla ik even over. Mijn billen doen nog zeer als ik er weer aan denk Haha!

Geen probleem om daarna te gaan. We nemen destijdswel even contact op. Enne.... 6 uur zie ik ook niet zitten en deze keer ook graag niet op een haflinger, hahahah. Na en tijd niet gereden te hebben zijn die me een beetje te breed Haha! . 4 uurtjes is wel te doen, denk ik. Of wil je met 2 uur beginnen? Naja, dat komt dan wel.

Fijne vakantie in elk geval.