Opmerkingen steeds maar weer herhalen.(Met name HAW)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Opmerkingen steeds maar weer herhalen.(Met name HAW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:40

Weet niet of dr meer bokkers zijn zie zich hieraan storen,
zoja dan hoor ik dat graag, ook ben ik benieuwd wat het bokt team
hier zelf van vind, namelijk kritiek wat in een topic steeds maar weer wordt herhaald.
Voorbeeldje, iemand geeft al toe geen bijzondere houding te hebben
op de foto's en dr tóch bokkers zijn die het nodig vinden om dit pagina's lang achterelkaar te blijven herhalen.....
"Commentaar heb je zelf al vermeld" "Let eens op je houding" "Waarom zit je zo krom"
"Mss is zitlessen iets voor je?"

Let op ik heb het her dus niet over een enkele opmerking Knipoog Maar over bokkers die de drang steeds maar sterk lijken te voelen om zo'n opmerking te plaatsen terwijl hij dr ondertussen al meerdere
malen staat.

Zou het een idee zijn om hier een max. aan te geven zodat de 'zeur' sfeer uit een topic op HAW kan verdwijnen en het TS verder kan gaan met waar ze op zat te wachten, namelijk leuke reactie's?
Of vraag ik nu iets onmogelijks?

Sisco4life

Re: Opmerkingen steeds maar weer herhalen.(Met name HAW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:43

Maar dan ben je meestal na 5/6 berichten dus al klaar ? Ik kan me eigelijk meer ergeren aan de reacties als ''leuke pony'' ''wat een schatje''

Dan heb ik liever 100x hetzelfde punt, maar dan wel uitgelegd met oplossing hoe je het kan verbeteren. Daar leert iedereen wat van nl! Dus dan kan je beter verplichten om je commentaar te motiveren en te zeggen hoe je het goed aan kan pakken ( bijv als je op een foto ziet dat het paard op de voorhand loopt, commentaar : Je paard loopt op de voorhand, om dit te verbeteren is het verstandig om veel overgangen te maken)

Karl66

Re: Opmerkingen steeds maar weer herhalen.(Met name HAW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:49

Er is heeft net een discussie over dit onderwerp op FZ gelopen met het nodige commentaar van de mods. Ik denk dat het weinig zin heeft de discussie in dit topic nog een keer dunnetjes over te doen. Mocht je nog op- of aanmerkingen bij dat topic hebben, dan kan het daar gewoon geplaatst worden.

[FZ] "Rijtechnisch commentaar" op HAW

Hier dus een slotje.