Even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 19:19

Hallo,

Ik ben dan al een tijdje lid hier maar was helemaal vergeten ooit wat te posten, te lezen of me even voor te stellen. Daarom nu als nog dat ik actief bezig ga op dit forum.

Mijn naam is Daja, ik ben 26 jaar oud en woon in Emmen. Samen met mijn vriend Daniël woon in in de wijk Angelslo met mijn 2 hondjes Dirkje en Anna (jack russels) 4 fretjes Paco, Lady, Spruitje en Speedy 10 slangen en 1 landschildpad. Een gezellige beestenboel dus Lachen Zelf heb ik een opvang voor fretten bij huis waar momenteel 2 lieftallige fretjes zitten. Ik werk momenteel niet maar hobby wel wat aan zo larp ik (live action role play gaming) das zeg maar riddertje spelen voor volwassenen, maak ik kostuums voor larp ben ik druk in de weer met mijn huisdieren en rij ik (ja hier komt het) het paard van een goeie vriendin.

Het paard heet Wynola (niet door ons bedacht) ik noem haar altijd Wii (stukken hipper dan die winny de poe) het is een 1.73 hoge KWPN'er merrie van 4 jaar oud, L2 dressuur en donkerbruin met druipkol en 2 witte voetjes (rechtsvoor/linksachter) vader No Limit. Helaas ben ik 'maar' de bijrijder maar dat geeft wel het excuus om hopeloos vaak over paarden te praten en vooral natuurlijk over Wynola zelf.

Ik rij al een jaar of 20, mijn eerste manege was Lies Beukers in Naarden maar we gingen verhuizen naar Emmen dus moest ik daar weg. Daarna Eekwal in Emmen maar dit was niks, teveel vriendjes politiek en net als nu een grote bende. Daarna over naar Ruitersportcentrum Sleen in Sleen om na de brand (manege weg, paarden ongedeerd) bij Rietzicht in Emmen te gaan rijden. Deze was in de begin jaren wat minder totdat deze werd verhuurd door de eigenaar aan de familie Hop, helaas kon de eigenaar van het pand het niet hebben dat de manege beter liep onder de verhuurders en begon hij de boel te verzieken... De verhuurders zijn toen maar vertrokken. Rietzicht bestaat helaas niet meer maar is nu Hippisch centrum Emmen geworden (10x zo groot -10x zo gezellig) Na Rietzicht ben ik gaan rijden bij de Esdal ruiters op mijn toenmalige verzorgpaard Inferno (vernoemd naar haar paps). En nu rij ik Wynola (nog wel heel wat tussendoor gehad trouwens)

Ow nog wat snelle info, ben pro horsemanship en alles wat er op lijkt, barok rassen rock, hulpteugel suck, 1 keer hard gevallen en paard over me heen gehad, rij altijd MET cap, hou van vossen met 4 gelaarste benen en brede bles, erger me aan 3 gelaarsde benen, ben zo gek als een deur, hou van koken en eten, blauwe kaas is HEMELS, hou van filmhuis films, apple computers, heb een piercing in mijn lip, bruin haar bruine ogen, 3 broers 1 zusje, ouders gescheiden, geen cv ketel (man.... ik mis een cvketeldouch haha), vind toiletteren geweldig om te doen, wedstrijden gereden maar geen intresse meer in, wil zoals iedereen een eigen paard, op de Terra college gezeten.. BIG mistake, kan mijn tong vouwen, vind meloen vies, bang voor spinnen,

Wel, dat was het! als jullie wat willen vragen doe dat dan gerust.! Ik denk namelijk dat ik alles al gehad heb Tong uitsteken

_Esther

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:51

Welkom welkom Lachen
Veel plezier op bokt!

kimberliie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 10:41

Welkom!! veel plezier veder:D

Anouk86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:16