Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Kan niet,... is laatst nog een hele discussie ergens over geweest.
Gewoon nadenken voordat je wat post!
daNiielle_ schreef:Het gaat denk ik niet zo zeer om wát voor informatie, maar het idee dat iemand je elke keer in de gaten houd!
Karl66 schreef:Naadje, In dat soort gevallen is er maar één oplossing die werkt en dat is gewoon negeren. Als jij er niet op reageert en er niks mee doet, dan is de lol er snel af.
.
Karl66 schreef:Ook in dat geval zit het probleem niet op Bokt, maar in een verstoorde verhouding met die persoon op stal.
LimaGentle schreef:is het misschien mogelijk om jouw geplaatste berichten uit te schakelen voor andere gerbuikers?
ik heb nmlk het idee dat ik 'achtervolgd' word op het forum en dat vind ik niet fijn..
maar is het mogelijk om dat uit te schakelen?
Karl66 schreef:Persoonlijk vind ik het veel vreemder dat mensen berichten op een openbaar forum zetten en tegelijk niet willen dat het bericht openbaar is. Wil je niet dat je bericht openbaar is, dan moet je het niet op Bokt plaatsen.
Als je in het echte leven een probleem met iemand hebt, dan los je dat probleem niet op door een berichten op Bokt af te schermen. Als die stalgenoot uit dat voorbeeld de berichten op Bokt niet meer kan lezen, dan zoekt ze echt wel andere dingen om over te roddelen.
Wat Bokt zelf betreft, Bokt is groot genoeg om niet op die persoon te hoeven reageren. Daarmee is de lol van het stalken op Bokt echt heel snel afgelopen.
runningkawa schreef:Wel opvallend dat die weg leeft en al meerdere malen in diversen varianten voorbij is gekomen, van verschillende gebruikers.... het leeft dus enorm.... nadenkertje