eenmaal andermaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

eenmaal andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 16:00

ik stoor mij er echt ontzettend aan dat mensen als ze hun pony / paard willen verkopen geen duidelijke titels maken, wat heb ik er nu aan als je als titel 'gezeldschapspony' of pony zet ?

zou het niet handiger zijn als hier gewoon vaste regels voor kwamen met:

Hengst / merrie
Ras
Stokmaat

dat is toch veel makkelijker zoeken voor iedereen?

inma

Re: eenmaal andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:01

Dat zou inderdaad een hoop klikken schelen! Lijkt mij geen slecht plan.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:03

Gezelschapspony is toch een duidelijke titel? Dan gaat het over een pony die oud/ geblesseerd is en alleen nog kan dienen als gezelschap en grasmaaier. Als je in dit geval geslacht/ leeftijd en stokmaat vermeld, heeft dat geen meerwaarde, een gezelschapspony kan (waarschijnlijk) toch niet meer gereden worden. Wel ben ik met je eens, dat een duidelijke titel bijdraagt aan het sneller zoeken naar specifieke dieren. Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:06

gezeldschapspony vind ik inderdaad duidelijk, dan kunnen mensen die een rijpony zoeken daar gelijk voorbij klikken. Dit is nu toevallig 1 topic, ik vind de titels van de topics op de 1e pagina duidelijk genoeg

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 16:09

ik zou graag willen weten WAT voor gezeldschapspony voordat ik aanklik, een shet of een e-pony is toch best een verschil en hengst merrie of ruin is ook best handig het zou iedereen een hoop moeite schelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:11

Sorry maar als iemand gezeldschapspony gaat neerzetten ga ik betwijfelen of ik de koper nog serieus moet nemen Nagelbijten / Gniffelen Woord bestaat nl niet.

Maar gezelschapspony vind ik wel duidelijk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:25

sorry mis montana, maar dacht ook dat het gezeldschap was, om nou om 1 typ/taalfoutje een verkoper gelijk niet serieus te nemen vind ik ook weer erg overdreven.
nelleke: Dan klik je de advert aan en als het niet is wat je zoekt klik je m weer weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:33

Ik vind het heel belangrijk dat als er een advertentie wordt geplaatst dat er geen typfouten in staan. Ja ok, 1 foutje maakt mij niets uit daar heb je gelijk in. Maar soms zie je advertenties staan die bomvol spelfouten zitten. Dan ga ik best wel twijfelen of je daadwerkelijk serieus je paard wilt verkopen of niet. Daar irriteer ik me dan weer aan. Maar gelukkig heb ik sinds kort een eigen paard dus hoef ik die advertenties niet meer aan te klikken Tong uitsteken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:56

Als je dan een gzsch.-pony aanbied. Zet er dan bijvoorbeeld in. Gezelschapspony, ruintje, 1,20m, 19 jaar.
Nou, dan heb je al meer info Knipoog

Ik vind dat topics zonder duidelijke titel gewoon verwijderd moeten worden