Ik wil dus mijn naam gaan veranderen in Knijn, ik heb gekeken in de zoekmachine en daar krijg ik geen enkel resultaat op. Vervolgens wil ik mijn naam wijzigen en krijg ik in beeld dat de naam al in gebruik is?
Iemand enig idee hoe dit komt, of beter nog hoe dit opgelost kan worden?
Zoals je ziet is dat hier niet van toepassing Gezien die user 25 januari nog online was.
Overigens kan dat voor iedereen hoor, de naam aanpassen, indien blijkt dat het account al meerdere jaren niet meer gebruikt / ingelogd is geweest. Een pb'tje is voldoende
Was geen aanval richting een moderator oid, maar k wilde laatst mijn naam veranderen in een naam die al bezet was. Diegene was alleen niet actief op Bokt. Zie ik een tijd later een moderator met die naam. Vandaar dat ik het zo onthouden heb.
Ik begrijp het wel hoor Ik zie nu ook bij de Help staan, dat die uitleg er niet staat, terwijl ik dacht dat die er wel stond... Ik ga het iig wel even aankaarten, zodat iedereen ervanaf weet En ook duidelijk is, dat het niet alleen voor mods geldt ofzo.
Ah kijk dat scheelt een hoop, had nl. een aantal pb's gehad dat mods wel hun naam konden veranderen naar een bestaande dat ik dat maar eens moest aankaarten, hoeft dus niet
En of het echt flauw is: er is een vrij grote groep gebruikers die wel regelmatig inlogd om bijvoorbeeld bij te houden welke topics al gelezen zijn en eens in een profiel te spieken, maar die geen berichten posten. Die namen (zoals bijvoobeeld Knijn, sorry sronnie) zijn dus niet vrij. Maar als een account al jaren niet meer gebruikt is, gewoon even een pbtje naar een mod sturen