Geen reactie op TeM

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen reactie op TeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 02:04

'Vroeger' kreeg ik volgens mij bijna altijd reactie op TeMs, met daarin bijvoorbeeld even uitleg waarom iets op een bepaalde manier was opgelost, of bedankt voor je tem, of dat hetgeen waar je op TeMde (bijv aanpassen openingspost) even was aangepast op je verzoek (en dan bedankte ik ook altijd even terug).

Nu komen een hoop TeMs gewoon bij afgehandeld/gesloten te staan en weet ik van sommige niet echt wat ermee gebeurd is of waarom of wil ik de moderator nog even een dankje terugdoen voor het aanpassen van een topictitel of openingspost en kan dat niet. Best naar. Clown

Heeft dat een reden / wordt dat in het algemeen niet echt meer gedaan, moet je ergens aanvinken (en mis ik dat gewoon even Clown ) dat je wel of geen reactie 'wilt' (willen klinkt zo veeleisend Clown ), of verschilt het per moderator oid?

daantjuhhh

Re: Geen reactie op TeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 02:10

Ja je moet bij:
Informeer me:
Laat het mij weten als de melding behandeld wordt Aanvinken of je wel of niet een reactie terug wilt.

Ik heb hem altijd op nee staan omdat ik vaak denk ze hebben het druk zat.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 08:28

Wat Daantjuhhh zegt. Lachen

Op CB/UK/ENT is het bijvoorbeeld zo, dat waneer jij TEM't op een oneliner en ik daarmee aan de gang ga, het bericht verwijderd zal worden. Tegelijker tijd wordt dan natuurlijk ook de TEM verwijderd, waardoor je als gebruiker die bewuste TEM ook niet meer terug kunt vinden.
Op die TEM's kunnen we dan dus moeilijk antwoord terug geven. Clown

En natuurlijk verschilt het vast per moderator, maar ook per melding. Als het iets heel simpels is, en de gebruiker heeft zelf niets ingevuld, dan vergeet ik het ook wel eens om een bedankje te doen. Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:52

Het is wel wat onhandig, want je kunt dan ook niet zien wie de TeM gesloten heeft, en dan kun je die persoon dus ook niet pb'en.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:58

Er zijn ook mensen die bewust niets aanvinken en een beetje boos worden als ze dan toch antwoord krijgen, al is het maar een kleine dank je wel Lachen .

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:00

Gwen schreef:
Er zijn ook mensen die bewust niets aanvinken en een beetje boos worden als ze dan toch antwoord krijgen, al is het maar een kleine dank je wel Lachen .

pfoe dat gaat dan toch wel ver Nagelbijten / Gniffelen
Als ik tem dan ga ik gewoon achteraf nog eens kijken wat ermee is gebeurd

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:01

Zelfs nu met het nieuwe systeem? Dat het lastig is als ze in je inbox komen, snap ik wel. Maar nu staan ze niemand meer in de weg toch?

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:04

Ik vink altijd dat van informeer me aan, maar krijg ook nooit een reactie terug. Heb dit nou al 4/5 keer gedaan, maar geen één keer reactie terug gekregen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:05

Dionne_Xx, en je hebt wel op de goede plek gekeken:
- Gebruikerspaneel -> Tip een Mod -> Gesloten meldingen -> en dan per melding kijken of er een reactie is?
De reacties komen namelijk niet meer per PB in je inbox, zoals vroeger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:06

Ik krijg ook nooit rectie terug als ik informeer mij aanklik
[edit] ik zie het nu ook bij de tip een mod Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-08 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:08

Het gebeurt hier ook wel eens dat ik TeM, invul wat er scheelt en aangeef reactie te willen en dat ik dan toch niks hoor Clown Als die mod het dan eens druk heeft of moe is, vind ik het niet erg, zelfs heel begrijpelijk. Maar bij sommige mods krijg ik bijna nooit reactie en het moet geen gewoonte worden Lachen

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:09

Shadow0 schreef:
- Gebruikerspaneel -> Tip een Mod -> Gesloten meldingen -> en dan per melding kijken of er een reactie is?

Ow shít dan is dat het. ga nu metteen kijken. Bedankt

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:09

Shadow0 schreef:

kom ik ook net pas achter Bloos
de meesten geven wel een bedankje dus dat is wel fijn zo Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:13

Gelukkig maar, want een bedankje is zeker op z'n plaats Ja

Tot een tijdje geleden was het zo dat wij niet konden zien of iemand wel of geen reactie wilde. De melder kon dit wel aangeven, maar wij konden niet zien voor welke optie gekozen was. Daarom werd er tot die tijd eigenlijk altijd wel even een (kort) berichtje teruggestuurd.
Sinds een maand of 3 a 4 kunnen we wel zien wie er geen reactie terug wil, met als gevolg dat een groot deel van de meldingen wel behandeld wordt, maar dat je als melder geen reactie meer terug krijgt.
En heel soms schiet er ook weleens een tem doorheen (nu spreek ik even voor mezelf Knipoog) die ik per ongeluk afvink zonder een reactie te geven. Het is me in de laatste maanden zeker al een keer of 3 overkomen. Vooral als je een lange lijst te gaan hebt en er zijn veel meldingen geweest zonder een gewenste reactie terug, dan wordt het een soort automatisme om een tem weg te vinken en dan wil er ooit weleens eentje teveel afgevinkt worden......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:22

Aah bedankt voor de antwoorden Haha!
Ik dacht inderdaad dat het nog altijd zo was dat de moderators niet konden zien voor welke optie er gekozen was (wel of geen reactie op TeM), daarom heb ik eigenlijk nooit meer op die optie gelet Clown Merci!

Oscar schreef:
Gelukkig maar, want een bedankje is zeker op z'n plaats Ja

Tot een tijdje geleden was het zo dat wij niet konden zien of iemand wel of geen reactie wilde. De melder kon dit wel aangeven, maar wij konden niet zien voor welke optie gekozen was. Daarom werd er tot die tijd eigenlijk altijd wel even een (kort) berichtje teruggestuurd.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:53

Shadow0 schreef:

Daar kom ik dus net achter haha. Een bedankje terugsturen is nu een beetje laat jammer genoeg. Handig dat ik het nu weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:15

Ik rkijg meestal wel antwoord, terwijl ik niet om een antwoord vraag, puur tem.
Wat ik wel vervelend vind is als er een duidelijke aanval naar iemand toe is, dat er dan geantwoord wordt met "We kijken dr even naar we nemen het op" en je verders niets meer hoort.
Dan denk ik...waarom tem ik eigenlijk?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:11

Chiqa, dat komt eigenlijk omdat het dan achter de schermen besproken gaat worden, en dit vaak langer duurt. De melding sluiten we altijd direct af, omdat het dan al onze aandacht heeft. Verdere terugkoppeling geven we dan nooit, omdat dit tussen de mods en de desbetreffende gebruiker is. Meer aan terugkoppeling kunnen we dus ook niet geven in zo'n geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:16

Bedankt voor je antwoord Neonlight.
Kijk vidn het verder ook niet echt spannend wat er met een TEM gebeurd als er iets verkeerd staat of er een dubbel topic oid is, maar als ik diverse malen een personlijek aanval naar mij toe zie staan, ben ik wel benieuwd wat ermee gedaan wordt,
want dan hoef ik namelijk de volgende keer niet nog eens te temmen, snap je?
En mss is het wel geen persoonlijke aanval, maar ervaar ik dat zo, dan hoor ik dat namelijk ook graag, maar dat is dus niet mogelijk?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:14

Ik ben bang dat dat lastig wordt, omdat we dan min of meer dingen bekend maken die we eigenlijk tussen het modteam en de betreffende persoon willen houden. Maar als je je aangevallen voelt, moet je altijd temmen. We willen Bokt een prettige plek maken voor iedereen, en als je je aangevallen voelt is het niet een prettige plek voor je. Lachen Bovendien zal dat dan niet alleen voor de persoon die zich aangevallen voelt zo zijn, maar ook voor de meelezers. Liever 10 keer teveel temmen dat er niets aan de hand blijkt te zijn, dan 1 keer te weinig.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:30

Is iets wat mij de laatste tijd ook opvalt.
Voorheen kon je ook aangeven of je wel of geen info wilde, maar kreeg ik altijd: Bedankt voor je tem, ik kijk er even naar, oid.
tegenwoordig (met name EA, gevoelsmatig) staat er helemaal niks meer. Enkele mods wel trouwens hoor, Neonlight, Oscar, Fnanne, maya, Amanda, Katja, Ann, tessa, even een greep uit mijn laatste tems.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:47

Bedankt voor je antwoord neonlight, dat geeft weer even wat meer licht op het idee erachter, en uiteraard begrijp ik dat jullie niet alles naar buiten brengen dat is logisch maar ik dacht dat het na de tem was afgedaan dus...