Viel mij op de laatste tijd dat er vaak advertenties opnieuw worden geplaatst eerder dan de 3 weken (voor de zelfde spullen) die in de regels staan. Vaak al na een week opnieuw mag dit nu zomaar? Ik zit iedere keer netjes 3 weken te wachten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mellamoshan schreef:Je mag toch ook elke week een verkoop topic plaatsen?
mellamoshan schreef:Je mag toch ook elke week een verkoop topic plaatsen?
Kaisa schreef:De mods zullen niet alle tijd van de wereld hebben om alles na te gaanDus als je ziet dat er een topic te vroeg is geopend, eventjes temmen
Citaat:Als je een advertentie plaats, maakt niet uit waar op EA, mag je na 1 week een nieuwe advertentie zetten in dezelfde rubriek met een andere dienst/product. 3 weken na het plaatsen van de advertentie mag je dezelfde product/dienst weer aanbieden
Oscar schreef:Wat bedoel je daar precies mee, Alja?
De meeste tems op EA worden binnen 24 uur afgehandeld, ik schat dat we de laatste maanden ongeveer 95% van de tems binnen een dag afgehandeld hebben.
Het komt overigens ook weleens voor dat een tem onterecht is. In zo'n geval is inderdaad in het topic zelf geen actie te zien omdat er geen aktie nodig is
Nog even een kleine aanvulling:
Het opsporen van te snel herplaatste topics is helaas geen makkie. Helaas hebben we geen leuk tooltje tot onze beschikking waarmee we 'overtreders' snel op kunnen sporen, het is dus allemaal 'handwerk'
We zijn dus voor 100% afhankelijk van wat we zelf gezien hebben en natuurlijk ook van bokkers die ons via tem tippen over een te snel herplaatst topic. Ik heb het al erg vaak geroepen, maar doe het hier nog maar een keer: jullie meldingen zijn nog steeds hard nodig en we zijn er ook erg blij mee. Blijven temmen dus!
Alwiene schreef:Dus van mijn manier van melden, met link(s) naar eerder geplaatste topic(s) erbij, worden jullie modjes helemaal vrolijk oscar? Heb nml af en toe idee dat ik al teveel uitzoek, maar zoals ik jou nu hoor is dat voor jullie alleen maar prettig?