Topics E.E.A. worden te snel herplaatst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Topics E.E.A. worden te snel herplaatst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 19:55

Hallo,

Viel mij op de laatste tijd dat er vaak advertenties opnieuw worden geplaatst eerder dan de 3 weken (voor de zelfde spullen) die in de regels staan. Vaak al na een week opnieuw mag dit nu zomaar? Ik zit iedere keer netjes 3 weken te wachten Slapen of heb ik het nu verkeerd? Bloos

Keet

Re: Topics E.E.A. worden te snel herplaatst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:01

ligt er net aan in welke rubriek je een topic plaatst
als je ziet dat iemand te vroeg herplaatst dan moet je even temmen

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:02

Je mag toch ook elke week een verkoop topic plaatsen?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 20:03

Volgens mij gelden deze regels voor heel e.e.a. toch? Oude spullen mag je pas na 3 weken er opnieuw opzetten en nieuwe spullen in het zelfde onderdeel (diensten, commercieel, paarden, spullen, zadels etc) pas na een week zodat je niet 10 verschillende advertenties van zadels krijgt maar 1 topic.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 20:04

mellamoshan schreef:

Ja dat wel maar volgens mij als je 1 artikel al eerder hebt aangeboden dan pas na 3 weken pas weer toch? Nu zie ik iedere week weer de zelfde spullen voorbij komen Clown

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:05

mellamoshan schreef:

Als je een advertentie plaats, maakt niet uit waar op EA, mag je na 1 week een nieuwe advertentie zetten in dezelfde rubriek met een andere dienst/product. 3 weken na het plaatsen van de advertentie mag je dezelfde product/dienst weer aanbieden Knipoog

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 20:08

Zie je toch goed gelezen:

Regel die specifiek geldt voor EA Alles voor Paarden:

Plaats artikelen die in dit forum horen in één topic, open dus geen twee topics als je een zadel en een deken verkoopt maar één topic. Na één week mag je een nieuw topic in dezelfde categorie starten met ándere artikelen. Een advertentie mag eventueel na drie weken opnieuw worden geplaatst om de advertentie weer onder de aandacht te brengen.

Volgens mij staat dit in iedere e.e.a. rubriek als je de regels open klikt. Waarom blijven de topics dan open staan die een week eerder al geplaatst zijn?

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:10

De mods zullen niet alle tijd van de wereld hebben om alles na te gaan Knipoog Dus als je ziet dat er een topic te vroeg is geopend, eventjes temmen Knipoog

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 20:10

Kaisa schreef:
De mods zullen niet alle tijd van de wereld hebben om alles na te gaan Knipoog Dus als je ziet dat er een topic te vroeg is geopend, eventjes temmen Knipoog

Heb ik gedaan een aantal keren maar gebeurt niets en voelt toch een beetje als klikken :o

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:14

Hoe bedoel je gebeurd niks? Ik controleer altijd of mijn meldingen behandeld zijn, via gebruikerspaneel en dan Tip Een Mod. Daar staan gesloten en open meldingen Knipoog

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 20:27

Nou gesloten meldingen en topics staan nog open en geen opmerkingen in de topics oid.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 23:25

Het valt mij indd ook vaak op en tem dan gewoon en die worden vaak wel behandeld hoor, alleen dat kan even duren omdat Mods ook nog andere dingen te doen hebben denk ik Knipoog

Wat mij ook op viel is dat bij Commerciel sommige ook wel vaak reclame maken...is daar ook regel van eens in 3 weken een topic openen?

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 10:31

Ook bij commercieel geldt deze regel:

Citaat:
Als je een advertentie plaats, maakt niet uit waar op EA, mag je na 1 week een nieuwe advertentie zetten in dezelfde rubriek met een andere dienst/product. 3 weken na het plaatsen van de advertentie mag je dezelfde product/dienst weer aanbieden

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:03

Het viel mij ook op, en wij maar netjes wachten Haha! .
De eerste keer dat ik temde was de melding gesloten en waren de topics nog steeds open, maar toen die persoon nóg een topic opende en ik weer heb getemd werden er wel meerdere topics gesloten Lachen . Dus ik zou gewoon nog een keertje temmen. Voor mij voelt het niet als klikken, ik vind dat iedereen zich aan de regels moet houden, dus zie ik het, dan Tem ik. Mocht er geen verandering zijn Tem ik gewoon nog een keer.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:12

Idd, gewoon eventjes in de gaten houden of de tem behandeld is, en anders opnieuw temmen Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:14

ik heb hierdoor eens een ow gekregen, was net nieuw en had de regels niet doorgelezen en kreeg meteen een ow omdat ik 2 topics plaatste in week tijd, in dezelfde rubriek, en dat had dus bij elkaar gemoeten Bloos

ik zou gewoon temmen, en verder niet druk om maken

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 15:41

Ok. Zal voortaan wel temmen inderdaad zie nu dat meer dat doen gewoon.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:34

ik heb er ook een keer een ow voor gekregen maar heb het idee dat de mods de laatste tijd andere prioroteiten hebben.......

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 00:17

Wat bedoel je daar precies mee, Alja? Lachen

De meeste tems op EA worden binnen 24 uur afgehandeld, ik schat dat we de laatste maanden ongeveer 95% van de tems binnen een dag afgehandeld hebben.

Het komt overigens ook weleens voor dat een tem onterecht is. In zo'n geval is inderdaad in het topic zelf geen actie te zien omdat er geen aktie nodig is Knipoog

Nog even een kleine aanvulling:
Het opsporen van te snel herplaatste topics is helaas geen makkie. Helaas hebben we geen leuk tooltje tot onze beschikking waarmee we 'overtreders' snel op kunnen sporen, het is dus allemaal 'handwerk' Knipoog
We zijn dus voor 100% afhankelijk van wat we zelf gezien hebben en natuurlijk ook van bokkers die ons via tem tippen over een te snel herplaatst topic. Ik heb het al erg vaak geroepen, maar doe het hier nog maar een keer: jullie meldingen zijn nog steeds hard nodig en we zijn er ook erg blij mee. Blijven temmen dus! Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:58

Oscar schreef:
Wat bedoel je daar precies mee, Alja? Lachen

De meeste tems op EA worden binnen 24 uur afgehandeld, ik schat dat we de laatste maanden ongeveer 95% van de tems binnen een dag afgehandeld hebben.

Het komt overigens ook weleens voor dat een tem onterecht is. In zo'n geval is inderdaad in het topic zelf geen actie te zien omdat er geen aktie nodig is Knipoog

Nog even een kleine aanvulling:
Het opsporen van te snel herplaatste topics is helaas geen makkie. Helaas hebben we geen leuk tooltje tot onze beschikking waarmee we 'overtreders' snel op kunnen sporen, het is dus allemaal 'handwerk' Knipoog
We zijn dus voor 100% afhankelijk van wat we zelf gezien hebben en natuurlijk ook van bokkers die ons via tem tippen over een te snel herplaatst topic. Ik heb het al erg vaak geroepen, maar doe het hier nog maar een keer: jullie meldingen zijn nog steeds hard nodig en we zijn er ook erg blij mee. Blijven temmen dus! Lachen

Dus van mijn manier van melden, met link(s) naar eerder geplaatste topic(s) erbij, worden jullie modjes helemaal vrolijk oscar? Heb nml af en toe idee dat ik al teveel uitzoek, maar zoals ik jou nu hoor is dat voor jullie alleen maar prettig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 16:05

Juist die links zijn handig ja Ja Lachen Ook een korte uitleg met : twee topics geplaatst / topic in verkeerde forum, dat werkt voor ons veel fijner dan alleen een TEM. Want dan kunnen wij bij de TEM's doorscrollen even snel de TEM's afwerken die weinig tijd kosten, en de TEM's waar meer tijd in zit voor een later moment op de dag bewaren Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 23:04

Alwiene schreef:
Dus van mijn manier van melden, met link(s) naar eerder geplaatste topic(s) erbij, worden jullie modjes helemaal vrolijk oscar? Heb nml af en toe idee dat ik al teveel uitzoek, maar zoals ik jou nu hoor is dat voor jullie alleen maar prettig?

Ja, absoluut, dat maakt me super vrolijk Haha!
Zoals Maya ook al zegt, het scheelt enorm veel werk als er al wat uitzoekwerk gedaan is. Dus als je er de tijd/zin voor hebt dan is het altijd zeer welkom!!! Lachen