Hoi! Ik ben nieuw =)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoi! Ik ben nieuw =)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:08

Hallo!

Mijn echte naam is Amanda, maar jullie mogen me Iddel noemen:P
Ik ben 18 jaar jong en zit in 4havo (van vmbo4 naar havo4 gegaan en toen door ziekte blijven zitten). Maar dat diploma, dat komt er wel! Haha!

Paarden zijn in principe altijd al een rode draad in mijn leven geweest. Eerst had ik een verzorgshetje, Bunny. Longeerde veel met haar en als ik er toen verstand van gehad zou hebben, zou ze zeer geschikt zijn voor vrijheidsdressuur. Helaas werd ze steeds chagarijniger en de 'klik' raakte weg.

Daarna heb ik een aantal jaren bij kennissen van mij gereden. Ze hadden een superbrave Tinker Barney en een Merens Justine. Barney was echt een goedzak, deed geen vlieg kwaad. Justine trouwens ook en later zijn ze er mee naar keuringen geweest. Ze heeft goede resultaten gehaald en haar veulens ook!
Toen gingen deze mensen verhuizen en heb ik een hele poos niet gereden.

Ik werd ziek, maar toen ik weer beter was dacht ik: Mijn conditie is toch wel barre slecht, ik moet eigenlijk toch weer op een sport. Poosje gebadmintont, maar was niks voor mij.
Stap naar manege genomen en een aantal proeflessen genomen.

Het lag absoluut niet aan de manege, maar ik wou meer dan één keer in de week paardrijden. Ik dus kijken op marktplaats voor een eventueel bijrijdpaard met instructrice.

En ja hoor, na vijf minuten zoeken zag ik een supermooie Fries staan. Maar, ik dacht: hmm, ze vinden me toch niet goed genoeg, ik ben maar een beginner..laat ik dat maar niet doen. De volgende dag dacht ik: wie niet waagt, wie niet wint en heb ik een mailtje gestuurt (heb er natuurlijk wel eerlijk ingezet dat ik een beginner was/ben:P)

Dezelfde dag kreeg ik een mailtje terug, het maakte niet uit dat ik een beginner was, wel moest ik minimaal één keer in de week les nemen/krijgen. Dezelfde zaterdag wezen kijken en het was liefde op het eerste gezicht Tong uitsteken

Nu les ik dus met Meine, een Frieze goedzak van 11 jaar oud die blind is aan één oog.

Nou dat was mijn "korte" *kuch kuch* verhaaltje!

xx

Dani_

Re: Hoi! Ik ben nieuw =)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:16

Welkom, welkom op het zeeer verslavende bokt! Haha!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:20

Hoiii! Je zult het hier vast leuk vinden Haha!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:02

Welkom!
Pas maar wel op, het is heel verslavend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:04

Welkom welkom Haha!

Heel veel plezier op Bokt !