Waarom niet alle HK topics in de HK ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waarom niet alle HK topics in de HK ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:09

Er zijn nu zoveel subforums met HK topics, en HK topics die tussen de andere topics staan.. waarom is dit zo ? Kunnen niet gewoon alle HK topics bij elkaar in de HK ? Dat lijkt mij persoonlijk een stuk overzichtelijker Lachen

Anoniem

Re: Waarom niet alle HK topics in de HK ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:14

Daar zat ik laatst ook al aan te denken, nu worden deze topics vaak ook al na 100 pagina's gesloten, terwijl topics in de HK gewoon 500 mogen...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:07

Je hebt nu ook HK's op ENT omdat ENT werd overvallen door topics over series, soaps etc etc,... ik denk dat je dat bedoeld???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 10:58

Ja, maar waarom gaan die niet gewoon naar de HK dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 11:02

Ja precies Nikki, dat bedoel ik ook. Er staat overal maar [HK] voor enzo, maar als die nou gewoon allemaal naar de Huiskamer op Algemeen gaan.. Al die aparte Huiskamers snap ik ook niet zo.. Op ENT en MA enzo..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:01

Een topic dat op ENT word gestart word na 15 pagina's een HK ENT omdat niet altijd alle topics die 15 pagina's halen Knipoog

Edit:
Citaat:
Vanaf 7 november 2007 hebben we een ENT-HK. Kletstopics over series en dergelijke mogen daar geopend worden. Topics op ENT die meer dan 15 pagina's hebben maar nog wel min of meer on-topic zijn worden hier ook naartoe verplaatst.
Topics die verworden tot een gezellig onderonsje tussen een klein groepje gebruikers en die niet meer direct betrekking hebben op het onderwerp (de zogenoemde slowchats) gaan op slot of worden verplaatst naar de Huiskamer, omdat ze dan niet meer interessant zijn voor iedereen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:12

Vind ik ook, links op de Home page zie je steeds een heel rijtje [HK].. Fijn als je naar iets heel anders op zoek bent..
Waarom zou dat niet gewoon overgeplaatst kunnen worden? Je kunt het toch terugvinden in je eigen berichten..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:20

Een goed voorbeeld is de Kraamstal. Daar staan een paar topics die huiskamer topic zijn geworden door de manier en mate waarin er gepost wordt, maar het heeft wel een specifiek onderwerp, mensen met een drachtige merrie vinden die topics wel in de kraamstal, maar zouden ze niet zo snel zoeken tussen de hele lijsten met huiskamertopics. Deze topics hebben een informatieve functie voor mensen met een drachtige merrie en het zou zonde zijn als ze deze topics niet zouden tegenkomen.
Daarbij zou anders iedere bokker met een drachtige merrie topics openen met zijn of haar vragen en om over de dracht van zijn merrie te praten, terwijl dat nu allemaal overzichtelijk in 1 topic kan.

Over andere voorbeelden kan ik niet meepraten, maar er zal vast een reden zijn waarom de mods ze laten staan waar ze staan, wrs omdat het het openen van talloze andere topics met zelfde onderwerp voorkomt?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:24

Dat het op KS te vinden is vind ik niet eens zo'n probleem, maar dat het constant op 'nieuwste berichten' staat wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:36

Nicole dat snap ik idd. Maar waarom dan nog een Huiskamer ? Al die topics die daar in staan kunnen ook wel ondergebracht worden in een categorie..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:48

Dat het in KS staat betekent automatisch dat het ook opkomt bij nieuwste berichten, dat valt niet te voorkomen, als het op dat moment ook druk bezocht is. En stel dat jij nieuw bent op bokt en vragen hebt over de dracht dan is het ook fijn dat het topic daar te zien is en opvalt.

Nogmaals, over andere topics waar dit voor geldt weet ik niks te vertellen, noem nog eens een voorbeeld anders van zo'n HK topic dat ergens anders staat?

In de huiskamer kun je een topic openen over welk onderwerp dan ook, het is wat mij betreft de vergaarbak van druk bezochte topics waar bijna in geslow-chat kan worden, je mag compleet off-topic, kunt er met een groepje bekenden kletsen over je dagelijkse gang van zaken enz. Ik neem aan dat dit voor de topics die nog in een ander forum staan niet geldt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:51

Op VT staat een afval-HK topic bijvoorbeeld.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:53

Net als bij NH forum is ook een HK topic over NH ofzo :S

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:10

Ja.. Is natuurlijk wel supermakkelijk als een speciaal HK topic in dat deel vh forum staat, maar niet als je het steeds voorbij ziet komen. Ik zit namelijk altijd te kijken op nieuwste berichten, en ga minder vaak naar de fora zelf.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:19

Juul: Ja, die op VT lijkt me ook een soort chat over afvallen. Ik neem aan dat ze dat HK gemaakt hebben omdat er te veel gepost wordt voor een normaal topic. En als je het er weg haalt krijg je op VT weer allerlei losse topics over afvallen, zo vergaren ze het in 1 topic, ik denk toch dat het ruimte scheelt en overzichtelijker is.

Dat ze dan opkomen bij recente berichten, ik heb me er nog nooit aan gestoord, maar als er duidelijk mensen zijn die het vervelend vinden: mss is het een idee om een apart overzichtje te hebben met de actiefste HK topics, waar deze dan ook bij opkomen? (geen idee of dat werkbaar is Verward )

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:59

ik had daar laatst ook al een topic voor geopend (al weer ff geleden) ik vind het ook onzin om dat nog gewoon in de subforms moeten blijven zitten, kan toch net zo goed in de hk, komen die ook niet iedere keer langs op de voorpagina

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:58

Als een moddie er een huiskamertopic van heeft gemaakt en het toch heeft laten staan op het subforum zal daar best over nagedacht en evt overlegd zijn. Dan zullen er goede redenen zijn geweest om het daar te laten staan, alles verplaatsen zullen ze dus wrs niet zomaar doen.
Maar staan er dan echt zo veel tussen? op dit moment stonden er op de voorpagina 2 in de lijst en op actieve onderwerpen 5 met HK ervoor. Kijk ik nu op een rustig moment of vinden jullie dit ook al te veel? Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:03

HK=HK vind ik
Onzin dat ze blijven staan, het is alleen maar vervelend als je in een forum zit en HKtopics voorbij ziet komen

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:10

suus: Maar waarom dan? Je kijkt toch ook niet in ieder ander topic op een forum?
Of klikken jullie alleen vanaf de voorpagina op topics om ze te blijven volgen?

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:01

om de actieve onderwerpen te kijken vind ik het soms wel fijn ja, en die hk mensen kijken daar toch niet op.