@ Kiwiko
Het is ook niet zo dat ik mijn profiel zelf niet wil, maar puur omdat het niet mocht. Tijdens een les op de academie kwamen rechercheurs van interne zaken/onderzoek in de les en die hadden over elke leerling in de klas wel informatie kunnen vinden op internet en ik kan je vertellen, sommige dingen waren behoorlijk genant of prive.
Over mij kwam alleen naar voren dat ik een paard heb en hier op Bokt zit, maar dat komt omdat mijn paard een unieke naam heeft. Die hadden ze op google ingetypt en zo kwamen ze op Bokt.nl uit, zijn naam noem ik dus ook niet meer hier
Nu heb ik hier geen heel schokkende verhalen verteld dus dat was geen ramp. Waar ik wel van geschrokken ben is dat ze gewoon erg concrete voorbeelden hadden van hoe "mensen met kwade zin" wraak op jou kunnen nemen/ jou of je gezin kunnen bedreigen/chanteren door alle gegevens die ze zo van internet kunnen plukken.
Misschien wat beroerd uitgelegt zo, maar ik kan je wel vertellen dat er daardoor bij mensen/collega's dingen zijn voorgevallen die een behoorlijke invloed hebben/kunnen hebben en als je die verhalen hoort, dan ga je er wel over nadenken!