apart, bij mij en _ingrid_ staat er alleen bovenin hoelang geleden iets geplaatst is, bij casperrr zie ik wel staan: vandaag, 19.58. das toch wel apart!
edit: nu is het weg!vroeger stond er wel gewoon de tijd bij meen ik me te herinneren
nee, mijn computer staat volgens mij voor, op teletekst is het nl 10 min vroeger, dus dat klopt niet. bovendien kun je de tijd op je computer volgens mij gewoon handmatig veranderen...
In je gebruikerspaneel onder forum instellingen kun je instellen hoe je de datum en tijd wilt zien .
thanks daar heb ik wat aan! vind t zo irri als ik niet kan zien om hoelaat ik precies iets gepost heb! ff kijken of ik technisch genoeg ben om instellingen te veranderen
Gebruikerspaneel - Forum instellingen - Mijn datum formaat. Op de pc kan je trouwens wel gewoon de tijd veranderen, tenzij je op een netwerk of computer zit waarbij je de rechten daartoe niet hebt.
Wat ik zelf heb is dat de plaatsingstijden van de berichten niet kloppen. Met oudjaar ging iedereen elkaar volgens die plaatsingstijden om 22.00 al gelukkig nieuwjaar wensen. Kan ik dat misschien ook ergens instellen?