Lalidan schreef:Ikzelf heb namelijk de ervaring dat het niet werkt. Zo ben ik bijvoorbeeld momenteel geinteresseerd in boomloze zadels en zou ik daar graag meer over willen weten. Dit mag ik niet meer gewoon onder harnachement plaatsen, maar moet in het centrale topic.
Ik vrees dat je dit toch echt verkeerd begrepen hebt...
Voor zover ik weet is het wel toegestaan om topics over voor of nadelen van boomloze zadels op HAR te openen? Er zijn alleen een aantal topics, waarin een berg informatie bij elkaar verzameld is voor de handigheid, en daar kun je in kijken voor meer informatie 
Het klopt inderdaad dat er geen topics mogen worden geopend, wat past mooi op mijn vos / schimmel / zwarte / whatever. Dit omdat die vraag werkelijk al heel vaak is gesteld + het blijft toch een meningskwestie, geen serieuze / zakelijke vraag om meer praktische informatie ergens over. Gebruik de zoekfunctie en je vindt bergen topics met meningen van mensen daarover. We hebben het vaker geprobeerd, om een ontopic topic te houden over wat er bij je paard qua setje past. Maar die werken niet, mensen gaan toch snel slowchatten, kletsen etc. Dus daarom hebben we besloten, om het af te schaffen en naar de HK te verplaatsen.
MAW : het hangt een beetje van het onderwerp af, of, en wat voor centraal topic er wordt geopend / gehouden