veel dubbelposts?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

veel dubbelposts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:37

het valt me op dat er de laatste (ongeveer) 2 weken erg veel dubbelposts zijn, is er een probleem met het plaatsen? of klikt iedereen te snel/ te veel?

Oscar
Forumcoördinator

Re: veel dubbelposts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:42

Heb je het idee dat het constant zo is, of met pieken?
Een paar weken geleden (zo rond de feestdagen) was er inderdaad iets niet goed met het systeem, toen waren er erg veel dubbelposts.
Daarna heb ik nog een keer gezien dat er rond een bepaald tijdstip veel dubbelposts waren. Dat zal ook vast geen toeval zijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:46

ik denk het nu in 10 minuten 2 keer is gebeurd, constant is het niet, maar ik heb wel het idee dat het de laatste week (plus deze week) heel veel voorkomt. Lachen het zal dus idd met pieken zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 12:30

volgens mij is een deel geen dubbelpost, ik heb net even gekeken, (bij home stond een topic 2 keer) en dit was precies hetzelfde, dus wss geen dubbelpost, maar komt hij er 2 keer te staan.

edit: dit is wat ik bedoel:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Q3XKXZT3.jpg (printscreen)

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:18

Als er op de home-pagina een topic 2 keer direct onder elkaar staat, kan dat ook komen doordat een moderator dat topic verplaatst heeft naar een ander forum volgens mij. Dus dan is het inderdaad geen dubbelpost, en dat dat vaker achter elkaar gebeurd kan komen omdat een moderator hard aan het werk is? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:24

deze topics waren niet verplaatst Lachen er stonden al berichten na de verplaatsing, dus dat zal het niet zijn denk ik?