Ten 1e: Nee ik ga hier niet vertellen over wie het gaat er wat er is maar ik wil even weten wat je doet/ moet doen als je een klacht over een mod hebt ???
Dan stuur je een mailtje of PBtje naar 1 van de bemiddelaars .
Da's al een heel tijdje geleden veranderd . De hoofdmoderators zijn degenen met wie je contact op kunt nemen als je een probleem hebt met één van 'hun' teamleden, zij dragen de verantwoordelijkheid over het functioneren van het moderatorteam. Uiteraard kijk je eerst of je er met de betreffende moderator uit kunt komen, maar soms heb je het gevoel dat de ander je gewoon niet begrijpt, dat je er niet doorkomt of dat de ander echt een stap te ver is gegaan.
Een bemiddelaar kan alleen bindend optreden in het geval van Sturende PB's (voorheen 'UN' ofwel Usernote) en bij Officiële Waarschuwingen, al dan niet met ban. Natuurlijk kun je wel altijd contact opnemen met ons als je er met de moderators niet uitkomt, wij bekijken de zaak neutraler vanuit zowel het moderatorteam als vanuit jou als gebruiker en kunnen de moderators laten zien dat er ook een andere kant aan de zaak zit (mits wij daar zelf achterstaan natuurlijk ). Zij hoeven ons standpunt dan echter niet over te nemen.