ENT-HK: 100 of 500 pages

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

ENT-HK: 100 of 500 pages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 23:29

Toen ENT-HK er net was is er besloten om de topics tot de 500 pages te laten lopen.
Wij mochten onze mening ook daarover geven, en ik en nog wel een aantal bokkers waren eerder voor de 100 pages.

Mijn mening destijds:
Nymphadora schreef:
Ik ben persoonlijk voor de 100 pages.
Voor de normale HK waar je gewoon offtopic mag gaan vind ik de 500 pages prima, maar voor zoiets.
500 pages ontopic.. Ik denk dat topics heel gauw dood zullen bloeden eigenlijk
Een nieuw topic blaast toch ook vaak wel weer wat leven in.
Plus dat als je als nieuwkomer makkelijker een topic binnengaat als er net 50 pages zijn, als dat ze al op page 287 zijn bijvoorbeeld.

Ik vind 500 voor ENT-HK teveel Lachen

Het zou achter de schermen besproken worden en we zouden nog een defenitief antwoord krijgen.
Maar we zijn inmiddels 2 maanden later en ben toch benieuwd wat er hier uit is gekomen.
Ik sta nog steeds achter mijn mening dat ik 500 teveel vind.
Ben benieuwd wat de andere bokkers daarvan vinden en wat er onder de mods is besloten.

(topic van toen: [FZ] Entertainment huiskamer :) )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: ENT-HK: 100 of 500 pages

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:32

Maar Naat, als je de 100 pages hebt bereikt en je opent een nieuw topic ga je toch weer gewoon verder ontopic? Dan maakt het toch niet uit of je 100 of 500 pages hebt? Want je gaat toch steeds maar door en door, alleen maak je eerder een nieuw topic bij 100 pages....

Mireille

Re: ENT-HK: 100 of 500 pages

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 00:38

Ik zie dat er in het vorige topic niet echt een definitief antwoord is gegeven, al staat er in de charter van ENT-HK dat het bij 500 pagina's dicht mag. Ik zal daarom even kijken of ik het topic achter de schermen nog op kan rakelen, en wat daar de conclusie dan van is. Jullie horen het. Lachen

[edit] Gevonden. Daar hebben we het toen over gehad, en dat wat nu in de charter staat is dat wat klopt. Topics op ENT-HK kunnen bij 500 pagina's, net als op alle andere HK fora om de regel gelijk te houden, dicht. Lachen